|
||||
|
||||
Golf 3 variant erbij gekocht
Hallo,
omdat de Jetta 2 1.6D wat teveel ergernissen vertoonde is deze gesloopt en heb ik samen met mijn meisje een Golf 3 TDI Variant gekocht! Plannen: - zaterdag as. schroefset monteren - EGR afsluiten - kat leegmeppen - 2 sideskirts vervangen - vr6 lip plaatsen - rustig op zoek naar een paar knappe 17"ers Zal even wat meukfoto's posten van de advertentie! Nettere foto's volgen denk ik van het weekend! Groeten Johan |
|
||||
|
||||
Toch weer een soort van kontenbak!
Leuk hoor en mooie plannen... Gefeliciteerd met de aankoop! |
|
||||
|
||||
nette bak!!
En Climatronic erin! Maar wat is de reden van 2 knoppen voor de achterruitverwarming? IIg heel veel plezier met de aankoop!
|
||||
|
||||
Quote:
Die bedienen de mistlampen voor, maar volgens mij zijn ze ook voor de spiegelverwarming? Dat laatste weet ik niet helemaal zeker... zal mijn hand eens op het glas houden! |
|
||||
|
||||
Typisch... Maar als het werkt...waarom niet? hahaha!
Maar de spiegelverwarming gaat gelijk aan met de achterruitverwarming. Dat is bij mij iig wel zo...maar ik heb wel elektr. spiegelverstelling. Dus weet niet of dat wat uitmaakt... Verwacht overigens geen wonderen van die spiegelverwarming..duurt ff voordat het glas schoon is. Wel een erg nette auto! Met een GT spoilerset nog wel....
|
|||
|
|||
Dikke vari
Bijna alle optie die jij hebt moet ik nog bij die van ons inbouwen |
|
||||
|
||||
zakken mag die inderdaad wel
|
||||
|
||||
hey climatronic in een tdi is wel erg zeldzaam ik heb het in de mijne ingebouwd. wel een leuk karretje
|
||||
|
||||
mk3 vari = nieuwe 35i ?
binnen een paar weken heeft het halve forum er een aangeschaft.
|
||||
|
||||
Volgens mij ook een nieuwe rage...
Ziet er goed uit Johan. Vooral de Clima en het lijstenset is een dikke plus! Succes ermee
|
||||
|
||||
Leuke auto!
Quote:
Wedden dat ze dan binnen een paar maanden ook gelijk 8000 euro kosten.
|
|||
|
|||
Quote:
Prijzen gaan straks ook weer richting de 3K dus nu maar snel aanschaffen |
|
||||
|
||||
Leuk! Weer eentje erbij! Wordt nog gezellig op de MKIII Vari dag 2010.....of bestaat die nog niet??
|
|
||||
|
||||
Mooie variant! Inderdaad mooie opties, op die clima ben ik ook wel jalours
Mk3 vari is de nieuwe 35i zoals wit het nieuwe zwart was maar bij de mk3 variant is het groen dan weer het nieuwe grijs...
|
||||
|
||||
gelukkig heb ik er al jaren een, en die clima is echt super was toen een optie van 5000 gulden dus daarom ook zeldzaam @domi ik kan je wel advies geven over die inbouw van de climatronic heb ik ook gedaan
|
||||
|
||||
35i is zo 2009............. ho wacht eens even ,ik had mijn variant ook al in 2009!
Maar wel een mooie basis Johan ,zaterdag eens kijken of we er nog wat van kunnen maken !
|
||||
|
||||
leuke auto veel plezier er mee toegewenst
|
|
||||
|
||||
dat interieur is toch een gt interieur? zit ook in de gt variant van me werk.
jaja een gl tdi variant prive jaja een gt tdi variant werk het is maar wat je afdwingt
|
||||
|
||||
Het is een CL op kenteken, maar zoals je ziet zitten er leuke dingen op en aan!
Snappen doe ik het niet, maar ben er best blij mee Bedankt voor de leuke reacties! |
|
|||
|
|||
Mooie variant hoor!
|