|
||||
|
||||
mk2kevin
hallo mensen ik ben kevin uit stadskanaal en heb een golf mk2 1.6 td met intercooler. had al een tijdje een beetje lopen neuzeen hier op t forum en t werd ook eens tijd om een account aan te maken. hier een paar foto's van me golfje
reacties??? |
|
||||
|
||||
ziet er netjes uit
|
||||
|
||||
strakke bak. Wees er zuinig op
|
|
|||
|
|||
heyyyyyyyy doeeeeeeeeeeeeeeeeeee wat een bak ja van het zomer maar een foto shoot houden en die ene licht grijze die op die pic staat die is ook vet he watn bak die is zo geil :P hahah kweene spreek je
|
|
||||
|
||||
He Kevin,
Welkom op VF !! Het word tijd dat die sidepijp er weer onder komt, ik hoor je nu niet meer langsvliegen als je richting de Renne gromt !!! hahaha Nette auto !!
|
||||
|
||||
Quote:
haha ja leek me ook wel weer wat maarja de politie vond dat niet zo'n fijn idee en het wil zoiezo niet meer omdat k em verder verlaagd heb |
|
||||
|
||||
Hey Kevin, Welkom op het forum en natuurlijk ook bij mijn community!
Maak er wat moois van, staat er nu al super bij! Keep us posted! Greetz, Stijn
|
||||
|
||||
Nette auto!
Wilkommen!
|
||||
|
||||
Quote:
Lager is altijd beter !!
|
||||
|
||||
Nette type 2 man!misschien spot ik je nog wel eens.
|
|
|||
|
|||
goeiedag eem
ook hier haha maare golfje staad er leuk bij hor die groene op de foto's is ook mooi haha |
|
||||
|
||||
welkom hier, nette wagen
|
||||
|
||||
hey mensen bedabkt voor de leuke reacties. t word weer een druk jaar om hem verder naar t zin te maken maar heb er weer heel veel zin aan. heb em vandaag stiekem ff gewassen:P nu hopen dat k mmorgen de deuren open krijg
|
|
|||
|
|||
Welkom Gemeente genoot.(musselkanaal hier)
Mooie golf heb je daar. |
|
||||
|
||||
hallo mensen heb sinds kort andere wielen onder me golfje Brock b6 16" 7,5j et 25 voor en 9j et 15 achter
comment's??? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
staat goed
|
||||
|
||||
en owja ook nog een originele grille
|
|
||||
|
||||
Kwam je gisteravond nog tegen in Veenhuizen Kevin.....ik begin je van afstand al te herkennen in het donker... blauwe lampen, zeer dicht bij de straat !!!
Let volgende keer maar op een zwarte Polo Fun (nu nog op zwart staal) Puik ding hoor !! Groeten Fred
|
||||
|
||||
Nieuwe wielen staan hem goed, maar vond je andere wielen ook wel dik staan.
|