|
||||
|
||||
beetje?
|
|||
|
|||
met aller respect, jullie kennen die wagen niet.
is tot de laatste vijs uit elkaar geweest, en elke vijs is trg nieuw gekocht bij de dealer. deze is beter als toen hij uit de fabriek kwam. alles, maar dan ook alles is nieuw is een dure, maar zijn geld zeker waard mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
Die leeft nog in de tijd van de Belgische franken |
|
||||
|
||||
Merkt ie vanzelf wel of het voor die prijs verkocht gaat worden. De uren die er in gestoken zijn, krijg je nooit volledig betaald en de onderdelen, hoe origineel en nieuw ook, krijg je ook niet meer helemaal terugbetaald.
Ziet er overigens wel heel verzorgd uit
|
||||
|
||||
Deze staat al best lang te koop. Stond eerder met andere foto's op kapaza volgens mij.
Als je een auto op deze manier restaureert moet je het voor je zelf doen, omdat je hem wilt bewaren o.i.d. Inderdaad Yellowbug, als je denkt dat je er dan een slag mee kan slaan heb je het goed mis. Ik denk dat hij in zijn handjes mag wrijven als hij er tussen 8000 en 9000 € voor krijgt... Blijft altijd moeilijk zoiets |
|
||||
|
||||
Knap dat hij nog alles bij de dealer heeft kunnen krijgen...
|
|||
|
|||
pff... prijs zeik ik niet over, maar wat een beauty zo op de foto's!
|
|||
|
|||
Quote:
Is volgens mij een kant van Ruud's VW Shop |
|
|||
|
|||
Plaatje van een auto, maar wat een interieur en prijs !
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
kijk maar eens op http://www.vw-classicparts.de wat er nog allemaal te krijgen is!
Alle incourante onderdelen die bij de dealer niet meer te krijgen zijn eventueel nog wel bij vw te krijgen via deze website. |
|
|||
|
|||
die gast heeft die wagen wel x aantal jaar geleden herdaan he, toen was er nog een pak meer te krijgen dan nu.
filmpje van de auto http://www.youtube.com/watch?v=Jqd96tVBPP4 |
|
||||
|
||||
mag misschien wel een hele nette wagen zijn
maar om er dan vervolgens zo'n knal rood interieur te plaatsen?? prijs gaat ook nergens over..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Hele mooie mk2......maar 10 rooitjes te duur.
|
||||
|
||||
Auto is helemaal terug in originele staat gebracht op het interieur na. Dat is natuurlijk smaak. Het is inderdaad een klant van mij.
Wat betreft Classic Parts moet je goed opletten wat er achter het onderdeel staat. Als er staat Classic + Teile moet je opletten, want dat is niet origineel. Ze hebben nog veel liggen, echter ook veel delen die totaal niet interessant zijn. Ik wens Jurgen succes met de verkoop. Voor de mensen die de prijs te hoog vinden, niet zeuren en doorbladeren naar de volgende.
|
|||
|
|||
Quote:
wat je over de prijs zegt is waar jurgen? dacht dat het chris de zijne was. mvg |