|
|||
|
|||
kw schroefset
beste iedereen!
heb ff een vraagje betreft kw schroefsets. ik weet zeker dat ik onder mijn jetta mk1 een kw schroefset wil gaan zetten maar ben er nog niet over uit of ik variant 1 of 2 ga doen! mijn vraag is of iemand hier ervaring heeft met variant 1? hier neig ik eerder naar toe omdat het een paar honderd euro scheelt! is variant 1 nog redelijk comfortabel of word het snel stuiteren bij ver verlagen? alvast bedankt voor de info!! gr dennis |
|
|||
|
|||
Het hangt een beetje ervanaf wat je er van wil en wat je ervan verwacht.
KW variant 1 voldoet prima als je gewoon leuk wilt verlagen. Het voordeel van de variant 2 is dat je ze in hardheid kunt verstellen. Handig als bijvoorbeel die brede velgen af en toe net raken, dan kun je die nog iets harder zetten. Mijn ervaring is dat als het er eenmaal onder zit en het staat naar je zin, je er niet veel meer aan versteld. Let ook op, bij sommige variant 2 sets zijn alleen de voorpoten maar verstelbaar in hardheid. Wil je trouwens echt serieus laag, dan is een KW set niet de beste keus. Je moet dan andere veren kopen, of veren en ringen weglaten. Je schokbrekers zullen dan ook snel lek gaan en alle comfort is eruit. Je kunt dan beter voor de H&R Ultra low gaan of iets dergelijks.
|
|||
|
|||
ok!thnx voor de info!
extreem verlagen gaat voor zo ver ik weet niet echt lukken omdat er aankomende winter een blok in komt die best laag komt te hangen.. dit ga ik natuurlijk eerst bekijken en dan een schroefset aanschaffen! het gaat mij er om dat de auto gewoon redelijk laag kan(banden een gedeelte in de kasten)maar dat ik wel een beetje comfort behoud..er zit nu nog een goedkoop setje onder en op de laagste stand is dat geen pretje.. bedankt nogmaals en meer suggesties natuurlijk welkom! |
|
|||
|
|||
na weer wat verder gestruind te hebben zie ik dat een zijtak van KW nog een merk schroefsets maakt die duidelijk een heel stuk goedkoper zijn!
de in hoogte en hardheid instelbare sets daar zit ruim 400 euro verschil in! iemand ervaring met AP schroefsets hoogte en hardheid instelbaar? moet een beetje comfort bieden,redelijk laag gaan en 187 pk in mijn einser op de weg kunnen houden..alvast bedankt! |