|
||||
|
||||
81' golf 1.1 afslaan bij remmen
Heb een probleem met mn golfje
Hij wilt dus afslaan bij het remmen voor bochten/stoplichten. Gister op de afrit sloeg hij in een bocht ook af toen ik na terugschakelen +- 70 reed. Iemand een idee? In de search kwam ik oa tegen dat het een poreuze slang van je rembekrachtiger kan zijn, maar volgens mij heb ik geen slang en heb ik enkel stalen kabels uit mn hoofremcylinder/rembekrachtiger? nb. Er zit een klein scheurtje in mn bobine maar die lijkt niet helemaal door te zijn. Alleen lijkt me dit niet echt relevant aan mn probleem? Heb het probleem al een tijdje en wordt er moedeloos van (Carb is goed schoongemaakt, zitten andere bougies in, andere ontstekingskap +rotor, ontsteking staat precies op tijd, afstelling is goed)
|
||||
|
||||
Valt hij uit als je stationair draait, of gewoon in de versnelling?
Afslaan bij terugvallen in toeren, staat je stationair goed? Klinkt alsof hij wel compleet/opeens stopt zonder reden. Dus zou best bobine kunnen zijn. Met vocht o.i.d. reageren die dingen erg raar als ze slecht zijn. |
|
||||
|
||||
Als hij bij stationair draaien op de oprit, dan even toeren maken en loslaten, dan uitvalt, dan is het iets met een vacuum lek, had ik ook. Voetpakking carburateur lag eruit.
|
|
||||
|
||||
Thanks voor de vlotte replies!
De auto kan niet stationair draaien zonder choke. Ook als ik ga rijden heeft hij altijd minimaal 1/4 of 1/3 choke nodig. De stationair staat verder goed. De golf heeft na de veranderingen in mn vorige bericht 1 week goed gelopen. Zo goed zelfs dat alleen bij het starten ietsje choke nodig is en na een minuut of 2 gewoon uit kan. Het is nu gewoon ineens compleet weg.