|
|||
|
|||
Golf 1 20vt
Goedemiddag allen ,
Bij deze wil ik mijn golf1 20vt te koop aanbieden. Al ruim 2,5 jaar in mijn bezit en is helemaal opnieuw opgebouwd. Helaas nog steeds niet helemaal af en heeft nog een paar kleine puntjes op de i nodig maar omdat ik er zelf geen tijd meer voor heb, gun ik iemand anders dit plezier. Auto heeft tevens nog geen meeting of festival meegemaakt. Specificatie´s : 1.8 20vt motor op DTA motormanagement g60 bak met Sachs sportclutch K03s turbo en grotere injectors AST schroefset ( Demping en hoogte instelbaar) 6 Pots remklauwen van Tarox 16 inch OZ superturismo´s wit Wit skylederen interieur en nog veel meer. Foto impressie: Voor meer info, pm me maar Vraagprijs is natuurlijk niet echt relevant omdat er veel meer geld inzit dan dat je er ooit voor krijgt. Het is maar net wat de gek er voor geeft. Richtprijs: €7500 of doe een goed bod. |
|
|||
|
|||
foto s van onder de kap ook mogelijk? om er bij te zetten?!
|
|
|||
|
|||
Upje..
Niemand opzoek naar een mooie kleine winterproject ? |
|
|||
|
|||
Up..
|
|
|||
|
|||
Niemand geinteresseerd ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
misschien is het duidelijker voor de geïnteresseerden als je vermeld wat de puntjes op de Ï zijn.. kleine aanvulling: En per direct een woonplaats toevoegd! Last edited by Dirk : 26-10-2011 at 19:27. |
|
|||
|
|||
Idd wat zijn de puntjes op de i
En heb je een km stand van de 20vt
|
|||
|
|||
DTA moet afgesteld worden, staat nog in veilig map.
Geen apk , is inmiddels verlopen. Elektra blijft een drama, er zit een oud type zekeringkast in. km stand weet ik zo niet, motor is toen gereviseerd en heb sindsdien misschien max 10.000 km gereden |
|
|||
|
|||
wat bedoel je dan met elektra wat doet ie of doet juist niet?
|
|||
|
|||
Momenteel doet alles het gewoon , maar weet dat er af en toe een storing zit in die zekeringkast. Alarmlichten die weigeren , ventilator en radio die niks doen.
Dimlichten zijn inmiddels doorgelust zodat ik altijd licht hebt. Het beste is gewoon om de boel een keertje na te laten meten door iemand die er verstand van heeft. Misschien valt het hartstikke mee. Je kan altijd even komen kijken hoor! |
|
|||
|
|||
Hallo ruud!
Had je mijn bericht nog gehad? mvg mike |
|
|||
|
|||
Ja, ik heb je bericht ontvangen. Je hebt inmiddels bericht terug.
Prijs is bespreekbaar btw, staat nog steeds in de stalling te wachten op een nieuwe eigenaar. |
|
|||
|
|||
Mag dicht, de golf wordt eerst afgemaakt of zal in onderdelen verkocht worden.
|