|
|||
|
|||
BBS RS 16 inch Black 7,5j & 8,5j
Hierbij eventueel te koop ivm andere plannen kwa velgen.
BBS RS 020 5x120,6 et 30 16 inch geleverd voor jaguar Mat zwart laten poedercoaten en in elkaar gezet met rvs inox boutjes. Moeten alleen nog even af gekit worden, bus kit krijg je erbij. Orgineel 7,5j rondom nu 7,5j voor en 8,5j achter, heb er nog vier orginele bbs randen bij in 2x7,5j en 2x8j onbeschadigd. Nieuwe rvs ventielen... Orginele BBS naafdopjes aanwezig enkel zijn deze niet zo netjes. Let niet op de witte uitslag tussen de spaken, dit is stof Prijs 950,- compleet Inruil 4x100 mogelijk in 15 of 16 inch 4x100 bbs, Schmidt enz. van gelijke waarde |
|
|||
|
|||
Winschoten/groningen
|
|
|||
|
|||
Deze week 600,- euro ophalen, ze liggen uit elkaar ivm passen verschillende breedtes onder mijn bmw. Maar wil deze toch orgineel laten.
|
|
|||
|
|||
upje
|
|
|||
|
|||
kan wel alleen je komt niet uit met je et dan wss daar loop ik ook tegen aan.
|
|
|||
|
|||
Tuurlijk is met adapters mogelijk, hangt wel af van hoe breed je je velg wilt maken en met wat voor bandenmaat. Maar lijkt mij geen probleem, als je al kijkt dat sommige velgen tegen de et van 5 zitten en er ook gewoon onder passen.
|
|
|||
|
|||
Quote:
klopt maar als jij werkt met een et 30 en je gaat een adapter monteren van 20 dan kom je uit op een et 10 en als jij behoorlijk laag ligt met een golf 2 a 3 / corrado dan komt dat niet uit naar mijn weten. Plus adapters van 5x120.6 naar 4x100 zijn niet overal te krijgen en kosten onder na bij de 500 euro voor 4 stuks |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dit weekend 500,- compleet met extra randen!!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Voor mij. |
|
|||
|
|||
Quote: