![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een Golf 3 variant 1.8 ADZ motorcode (benzine) mod. 1997
De auto liep in eens niet meer en ik dacht dat het de koppakking was want de auto gebruikt ook veel olie en het expantie tankje was ook vuil alleen weet ik niet of dat altijd al was want ik ben van G11 naar G12 koelvloeistof over gestapt. Nu heeft iemand voor mij de distirbutie er op gezet en op tijd gezet, maar de auto slaat nog steeds niet aan. Ik had ooit een keer die koppakking's zet van Victor Reinz goedkoop gekocht en ik zou die er toch wel een keer op zetten omdat hij veel olie gebruikte, ik heb ook een nieuwe lambdasonde gemonteerd. Volgens de gene die mijn distributie er heeft opgezet krijg de auto niet niet genoeg brandstof hij heeft gekeken in het inspuitsysteem en dat schoongemaakt maar volgens hem is het de brandstofpomp die stuk is of verstopt is hij geeft volgens hem te weinig druk? Ik ga dus de brandstofpomp demonteren ik heb ook in de vraagbaak gezien dat er een soort van zeef aan zit. Mijn vragen zijn kent iemand dit probleem. Tips voor het demomteren/monteren van de brandstofpomp. Hoeveel druk moet die pomp geven en hou kan je dat testen. En die zeef kan dat de oorzaak zijn, ik heb een paar keer bijna onder benzine gestaan kan dat de oorzaak zijn, ik heb wel de brandstoffilter en andere filters optijd vervangen. vr. gr. Tino |