|
|||
|
|||
Golf 1 (Vraag moeilijk starten als die warm staat P2)
Hallo,
Na een tijd zoeken en rond kijken op het internet heb ik een mooie golf 1 gevonden! Het gaat om een Golf 1 CL er ligt een 1.6td blok in en een gti 5 bak! Hij rijd echt super lekker! en veel sneller dan ik had verwacht. alleen is er nog wel wat werk aan maar dat komt zeker goed! En terug opweg naar huis: Nu is alleen de apk net verlopen. en 2 van de zomer banden zijn in zeer slechte staat dus even de winterbanden er onder gelegd gepoetst en dinsdag naar de garage voor hopelijk zonder al te veel problemen een nieuwe APK! Ik hou jullie op de hoogte! Last edited by Baskeriz : 25-05-2012 at 18:16. |
|
||||
|
||||
gepoetst voor de apk?
leuke golf,apart kleurtje.
|
||||
|
||||
Leuke Golf Zeg! Lekker goedkoop Dieselen... 29 April ben ik ook van de Partij dus dan kan ik de golf in het echt bewonderen.
|
|
|||
|
|||
En door de apk heengekomen of? gave kleur
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties!
Jammer genoeg niet door de apk gekomen, rechter fusee kogel even vervangen zat teveel speling op, en achterlichten waren langs binnen zwart gespoten dus daar ga ik ook nieuwe voor bestellen. voor de rest was die in orde! Vanavond bandjes eraf laten draaien, en ze waarschijnlijk gelijk stralen iemand een leuk idee voor een kleur? zo zijn ze nu: |
|
||||
|
||||
Vind de kleur wel ok zo. Anders zou ik toch weer voor grijs gaan.
Arno
|
|||
|
|||
Kleur zo heeft wel wat! Zie je bijna nooit op dit wiel
|
||||
|
||||
Persoonlijk denk ik dat grijs beter staat bij deze , maar da's smaak natuurlijk , zeer proper golfke anders succes!
|
|
|||
|
|||
Vond het zelf ook wel leuk staan, en je ziet het inderdaad bijna nooit! zat te denken aan terug spuiten in zelfde kleur en het buitenste randje te polijsten
|
|
|||
|
|||
ik vind ze ook wel stoer staan lekker dezelfde kleur houden
|
||||
|
||||
Hart antraciet, randje polijsten !!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zoals die binneste 2 velgen is ook mooi om te zien hoor...
goud is mooi zilver en antraciet ook:P kiezen kiezen kiezen:P |
|
|||
|
|||
De keuze is gemaakt! Het word een gepolijst randje en het hart word goud
Ik heb alleen een probleem, ik wil dus een radio erin zetten (zit er niet in) maar die plastic box zeg maar waar je je radio inschuift zit er niet in. lijkt een soort van afgebroken. heeft iemand dit al is gezien en wat kan ik hier aan doen? |
|
||||
|
||||
Je krijgt toch altijd een metalen framepje bij een radio? Die kan er zo in, en dan dopje achterin in het gaatje en klaar is kees!
|
|
|||
|
|||
Ja je radio zelf is (zit in) een metalen framepje inderdaad, maar dat framepje schuif je dan in een "plastic box" in je auto. en die zit er niet in bij mij is het gewoon een gat in me dashboard alleen.
|
|
||||
|
||||
Daar zit geen plastic box achter, is gewoon een gat Werkt gewoon, probeer maar.
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook gewoon een gat, geen boxje ^^ Succes!
|
|
|||
|
|||
Dan moet dat zeker goed komen!
Heb net 2 nieuwe bandjes besteld voor rond mijn bbsjes andere 2 waren nog goed. Alleen nu nog een vraagje, ik wil graag nieuwe remblokken steken alleen welke heb ik hier voor nu precies nodig?? thx alvast |
|
|||
|
|||
Ligt er aan of je VWI of VWII klauwen hebt. Staat er wel op . Als je VWII klauwen hebt, kun je overwegen om over te gaan op geventileerde schijven. Deze passen er met de bijbehorende blokken zo op
|