|
|||
|
|||
Golf II GTI 16V 1987
Zal deze even aanpassen
Golf II GTI 16V Bouwjaar 87 eerste maand 152.000km De auto is uitgevoerd vanuit nederland in 2001 Deel I en II van de papieren zijn erbij De auto heeft na 25 jaar wel wat aandacht nodig aan het lakwerk maar is nergens rot of erge schade er aan Motor draait en heeft zijn vol vermogen Prijs 1850 € af te halen bij mechelen Last edited by teaz : 15-12-2011 at 23:40. |
|
||||
|
||||
Kan je nog eens uitleggen m.b.t de papieren?
Want ik snap het niet helemaal namelijk. Je mist alleen deel 3? Welke papieren heb je er wel bij? En nog een vraag, hij is van januari 87 schrijf je. Maar dan is de auto niet belastingvrij lijkt mij? |
|
||||
|
||||
Quote:
volgens mij ook niet? en je haald hem uit holland en zet hem nu gelijk weer hier in holland te koop?
alles komt ooit goed Last edited by Sjaak's Auto Service : 14-12-2011 at 20:42. |
|
||||
|
||||
Ideaal als de papieren in orde kunnen geraken om terug in nederland te rijden of trackcar van te maken
Deel 3 kan toch aangevraagd worden? Anders is de Golf alleen handig voor onderdelen |
|
||||
|
||||
Lars had zich vergist ivm belastingvrij, hij heeft advertentie aangepast maar titel kon hij niet aanpassen. maar klopt zeker wel dat een 87er belastingvrij wordt na 26 jaar (januari 2013 dus)?
auto is in 2001 geëporteerd uit NL , kenteken is dus geschrapt op dat moment. is nooit op belgische platen gezet en bijgevolg staat hij er nu nog met enkel deel 1 en 2 (deel 3 zit er nietmeer bij en uitvoerverklaring ook niet) |
|
|||
|
|||
Oke dus effe naar de RDW. En je krijgt weer papieren. Mits je aan kan tonen dat het een nederlandse auto is.. Maar met die papieren komt dat goed.
|
|
||||
|
||||
Quote:
voor de handel in onderdelen lijkt me in dit geval , als ik het goed zie? is deze auto in nl in bezit geweest van een maat van mij. toen der tijd toen was deze body al niet al te best, hoe is de onderzijde [ dorpels. wielkast randen. parvan. bodem.en achter de dikke bumpers nu? mvg sjaak
alles komt ooit goed Last edited by Sjaak's Auto Service : 15-12-2011 at 09:34. |
|
|||
|
|||
Ik heb de auto van iemand in belgie overgekocht die hem bij inruil had verkregen op zijn oldtimer
Auto staat nog steeds op nederlandse papieren maar is in 2001 uit nl uitgevoerd , ik heb Deel I en Deel II en de verkoopsovereenkomst erbij , ik heb met de rdw gebeld voor de uitvoerverklaring en eventueel deel III maar omdat het te lang geleden is kunnen zij mij niet meer helpen Onderzijde is goed dorpels krikpunten en dergelijke , Kas valt opzich mee is enkel lakschade van 25 jaar oud te zijn 1 flank die niet goed gelakt is nergens rot ofzo |
|
|||
|
|||
Hier enkele foto's in gewassen en afgedroogde toestand
|
|
|||
|
|||
geïnteresseerd
geef anders even je e-mail adres?
dan kunnen we afspreken, ik ben geïnteresseerd! |
|
|||
|
|||
Quote:
STAAT DEZE NOG TE KOOP? |
|
|||
|
|||
Quote:
die is al en tijdje verkocht denk ik... |
|
|||
|
|||
Quote:
waarom denk je dat ? |
|
|||
|
|||
Quote:
want het is en kennis en die is al in februari verkocht denk ik... maar hij gaat uw niet antwoorde want hij vertrekt morgen naar w'see... |