|
||||
|
||||
Kleppen stellen MK 1 GTI
Hey,
wil binnenkort mn kleppen gaan stellen voor mijn GTI maar waar kan ik aan het gereedschap komen om mn kleppen te stellen? iemand linkje/bedrijf waar ik t kan kopen? of iemand hier die het te leen heeft en ook de plaatjes voor mijn 1800 JJ waar zijn die nog eventueel te krijgen ?? bedankt en gr Michael
Current: Golf 2 1.3 '89 Golf 2 1.8 GTI '86 Past: Golf 1 GTI 1.8 '83 Golf 4 V5 GTI 2.3 '98 Last edited by Michaelknight : 13-05-2012 at 09:50. |
|
||||
|
||||
Up!
|
|||
|
|||
Vraag eens bij een motoren revisie bedrijf, kon ze hier in Dalfsen nog zo krijgen.
kleppen duwer verder natuurlijk een voelermaatje en schuifmaat. Als je toevallig ook je distributie vervangt, kun je ook je nokkenas er uit pakken. Wel eerst de speling meten natuurlijk |
|
||||
|
||||
Als je de nokkenas demonteert na het meten van de bestaande klepspelling heb je geen speciaal gereedschap nodig.
Digitale schuifmaat is wel makkelijk om dat de aan gegeven dikte van de plaatjes nog wel eens van de achterkant zijn afgesleten. Klepstel plaatjes nieuw !!! http://www.mijnautoonderdelen.nl/au...4&partcode=1220 |
|
||||
|
||||
hey, michael, zijn de foto's van mijn auto mooi geworden? :-)
Je vader was bij een vriend van mij op zijn feest omdat zijn bedrijf 20 bestaat en heeft toen foto's van mijn golf gemaakt. vond het wel leuk want het was een feest voor alleen Italiaanse auto's groetjes Peter |
|
||||
|
||||
Peter! jouw golf is om te kwijlen! wat een mooi ding! je had tenminste wel als enige dé echte auto bij je al die italiaanse tupperware auto's
mooie foto's complimenten voor je auto! helaas kon ik er zelf niet bij zijn omdat ik moest werken zondag anders was ik er ook wel bij geweest Gr Michael Quote:
|
||||
|
||||
@ staande golf
bedankt voor je tip! ik ga morgen of overmorgen een keverblok ophalen voor mn pa en dan vraag ik het daar even na! @ Style ik had laatst ergens die plaatjes ergens gezien maar ik was vergeten waar maar nu weet ik t inderdaad weer ! super bedankt en ik zal er ff naar kijken welke ik nodig heb!