|
|||
|
|||
Golf 3 recaro GTI edition interieur
Ik ben er over aan het nadenken om mijn Golf 3 recaro GTI edition interieur te verkopen.
Het is een 3 deurs interieur met deurpanelen voorzien voor elektrische ramen en heeft een achterbank met hoofdsteunen. Vaste prijs 750 euro Interieur is in zeer goede toestand, op geen enkele plaats doorgezeten of scheuren in het stof. Iedereen kent het interieur wel zwart stof met rood opschrift GTI edition. |
|
|||
|
|||
Vet interieurke . Zeer proper komaan mannen kopen die handel zit zalig.
Ineens up he |
|
||||
|
||||
Ik weet wel iemand die op zoek is. Ga het hem zo even vragen.
|
|
|||
|
|||
ok ik hoor het wel
|
|
||||
|
||||
Ik heb het voor je gevraagt maar hij is opzoek naar een recaro VR6 edition interieur. Zal wel lastig worden. Succes met de verkoop.
Last edited by vw-maarten : 21-09-2005 at 14:02. |
|
|||
|
|||
Succes met de zoektocht, bij deze nog steeds te koop.
|
|
||||
|
||||
Quote:
IDD Recardo interieurs bestaan namelijk niet |
|
||||
|
||||
Valt nog mee, ik hoor vaker Ricardo interieur :P
|
||||
|
||||
Ja sorry, het lukt me altijd weer om zulke foutjes te maken.
|
|
|||
|
|||
hmmm waar kom je vandaan als ik vragen mag?
|
|||
|
|||
Ik ben van Belgisch Limburg namelijk Lanaken.
5 min van Maastricht. |
|
|||
|
|||
Komaan,
moet echt weg. Het interieur bevindt zich echt in nieuwstaat. Gaat weg omdat ik aan iets anders wil beginnen. |
|
|||
|
|||
Past zoiets eventueel in een type 1 GTI
Zo ja dan wil ik er wel ff over piekeren... |
|
||||
|
||||
Quote:
Leg mij eens uit wat er zo speciaal is aan een Recaro VR6 Edition interieur.. snap er niets van. Het interieur dat hier aangeboden word is een Golf 3 Recaro edition interieur. Verder heb je ook nog het "normale" Recaro interieur uitgevoerd met een grijze zitten en leuning en de wangen zwart met in het groen gestikt: Recaro. Verder kom je dan op stoelen uit van de GT/GTI en GL CL enz.
|
||||
|
||||
Tja diegene die ik ken is een pietje precies. Niet te geloven op wat voor details hij let. Maar het schijnt dat op de VR6 uitvoering geen rode blokjes staan geloof ik. Hij wil leer of zo'n recaro VR6 interieur.
Quote:
Last edited by vw-maarten : 23-09-2005 at 20:28. |
|
||||
|
||||
dus het gewone --> RECARO <-- interieur :frown:
Ricaro of Ricardo bestaat niet :frown:
|
|||
|
|||
Het zal volgens mij niet passen zonder aanpassing aan de steunen.
Persoonlijk vind ik deze één van de mooiste recaro's gemaakt voor Golf 3. Je hebt natuurlijk ook nog de gewone vr6 recaro's, maar dat stof is kwalitatief minder in mijn ogen. Veel sneller bolletjes op de zit enzo. en dan hebt je ook nog de recaro's met dat ietwat blinkender stof, maar dit zit dan weer zo'n vreselijke tekening in. Maarja dit is dan weer persoonlijke smaak. Maar het interieur is echt in perfecte staat, dus zeker zijn geld waard. KOPEN DIE HANDEL |
|
|||
|
|||
Het is idd een geweldig mooi interieur .
Ook de kleur zou mooi passen, heb er nu de standaard GTI ype 1 stoelen in, ook zwart met rood. Maar helaas, baal er zelf ook ontzettend van, er moet voor de winter nog wat aan het plaatwerk van mijn auto gebeuren en weet nog niet hoe veel euries dit gaat kosten . Suc6 met de verkoop, zal wel lukken met dit interieur . PS: als ik de staatsloterij win laat ik van me horen ok ? |
|
|||
|
|||
Dit net interieur nog eens in het licht zetten.
Niemand die op zoek is naar goede recaro's? |
|
|||
|
|||
Echt niemand??
Is er dan niemand die een deftige stoel in zijn Golf wil? Het is een reuze verschil in zitcomfort tov de originele stoelen!!! |