|
|||
|
|||
Passatgt16vg60 MK2 VR6 en Corrado
Een aantal mensen kennen mij of mijn ( voorgaande )
projecten wel . Voor diegene die mij niet kennen , ik ben Olaf momenteel 33 jaar oud , woon in Venlo en vw liefhebber in hart en nieren . Met mijn MK2 VR6 ben ik afgelopen seizoen een aantal meetingen af geweest en dit met zeer veel plezier . De laatste bezochte meeting was met Simon ( Golf Rallye R32 en Transporter Edition 25 ) en Herm Schreurs . Mijn MK2 was van origine een 4 deurs G60 die ik eigenhandig omgebouwd heb naar 2.9 ABV VR6 . Toen ik de carrosserie in Eindhoven kocht was deze zeer slecht grijs metallic gespoten . Dit heeft mij doen besluiten om naast mijn Corrado project ook deze winter tegelijkertijd de MK2 VR6 onder handen te nemen . Hij wordt weer de originele kleur rood MET blanke lak ! voor de fotoliefhebbers hierbij een aantal foto's . op de meeting in Well deze zomer : op de meeting in parkstad : Status nu tijdens zijn winter / schoonheidsslaapje : Misschien kunnen de mods. mijn Corrado topic aan dit topic vastplakken ? ( http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=90238 ) Last edited by passatgt16vg60 : 26-01-2012 at 19:09. |
|
||||
|
||||
Dat kan wel, maar de posts komen dan op datum onder elkaar. Dus dan heeft het meer zin om de thread in watercooled projecten te laten staan.
|
||||
|
||||
Welkom hier en succes met je beide projecten.
|
|
|||
|
|||
even een korte update m.b.t. mijn project Golf
|
|
|||
|
|||
Welkom.
Ik lees in de topictitel iets over een passat16vg60 maar vind er in het topic niks over terug.
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal erg netjes uit!
|
|
||||
|
||||
mooi! ook de 4deuren
|