|
||||
|
||||
garret opschroeven????
ik heb een zelfde turbo zoals hier op de foto op mijn bus zitten, nu ben ik na het monteren van een metertje er achter gekomen dat ik slechts 0.5 baar druk draai......op een AAZ.... dat mag wel wat meer worden maar hoe verhoog je de vuldruk bij deze turbo??? origineel nummer is Garret 068 145 703G
|
||||
|
||||
Met behulp van een Bleedvalve. Is een soort kraantje tussen de accumulator en de wastegate. Zou wel eerst een turbodrukmeter plaatsen, om te weten wat je doet.
|
||||
|
||||
Quote:
thanks voor je reply! metertje zit er in, daardoor weet ik nu ook dat ik nu 0.5 bar druk heb. is een bleedvalve het zelfde als een boostcontroller? ik neem aan dat je die tussen het dikke slangetje zet? groeten! http://link.marktplaats.nl/1000152405 dit wat?
Zwijgen is goud. Vertel mij wat. Last edited by loco-vr6 : 17-04-2012 at 07:58. |
|
|||
|
|||
Bleedvalve staat ongeveer gelijk aan een boost-controller(al is een boost-controller MEER bedoeld om piekdrukken te voorkomen).
De set van MP die je laat zien, past prima! en kun je dan nog de druk vanuit de auto veranderen. |