![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ff mezelf voorstellen.
Ik ben JW woonachtig in Aadorp. Dat ligt in het mooie stukje Twente. Ben in bezit van een '96 VW Passat 35i B4 met een 1.8 ADZ motor Hij is voorzien van een schroefset en een cordoba bumperlip Verder was ik eigenaar van een '91 VW Corrado G60 Motor heb ik gereviseerd en verkocht. Blok was opgeboord naar een 1.9 en voorzien van gesmede zuigers. Carrosserie heb ik gestript en verkocht. Ook heb ik een '03 Opel Corsa 1.2 16v elegance voor als daily
|
||||
|
||||
![]() Hier een afbeelding van mijn '96 Passat 35i
![]() Het is een VW Passat 35i B4 met een 1.8 ADZ motor Deze levert standaard 90pk Bij 233400km heb ik de cilinderkop gereviseerd. Revisie Cilinderkop: - Kop gereinigd en gevlakt - Kleppen gereinigd, gestraald en opnieuw geslepen - Klepgeleiders gecontroleerd op eventuele speling - Kleprubbers vervangen. Oude waren harder dan oude drop Koppakking gelijk vernieuwd met nieuwe kopbouten De uitlaat tapeinden zijn ook vervangen. Radiateur is vervangen voor een nieuwe. Deze was helemaal gaar. Bobine is ook een keer vervangen. Ik had een probleem zodra het vochtig weer was dat hij niet wat starten. Vuurtje onder de bobine en na een tijdje start hij weer. Dit dus verholpen voor een nieuwe bobine Remmerij is nog niet zo heel veel kmers geleden rondom vervangen. - Nieuwe schijven en blokken voor - Achter nieuwe remcupjes, verenset en blokken Schroefset wat eronder zit is al een paar jaar oud. Maar werkt nog steeds prima. Helaas moet ik rechtsvoor ff de toplager vervangen denk ik want hij rammelt daar. Onderlip wat eronder zit komt van een Seat Cordoba. Deze is passend gemaakt voor de bumper van de Passat Verder heb ik er een Centrale deurvergrendeling op gezet met afst. bed. Ideaal
|
||||
|
||||
![]() Ziet er mooi uit....alleen die velgen...?!?
|
||||
|
||||
![]() Winterbanden
![]()