![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zoek dus een schrick of oettinger of motorsport kleppendeksel voor een 8v motorblok of een andere mooi kleppendeksel
heb je wat liggen laat het me weten via pm |
|
||||
|
||||
![]() doe hier eens een mail heen: gertislief@hotmail.com
|
||||
|
||||
![]() ga ik doen thnx
![]() |
|
||||
|
||||
![]() uppiej ben nog steeds opzoek
|
|
||||
|
||||
![]() uppiejjj mag ook andere merk of wat dan ook
|
|
||||
|
||||
![]() wel antwoord gehad op je mail?
was het adres van Gert, maar weet niet zeker of hij die nog gebruikt en hier komt hij ook niet meer.
|
||||
|
||||
![]() Hey Tjaap jah heb zeker antwoord gehad van Gert hij had niks meer liggen alleen 1tje van Dennert. En ik heb liever iets van oettinger of schrick of hartmann/motorsport
|
|
||||
|
||||
![]() Uppiejjjjj
![]() |
|
||||
|
||||
![]() egt niemand wat liggen???
|
|
||||
|
||||
![]() Je kunt misschien eens horen bij Jeroen Rison uit Zwaag.
Deze gast is ook een groot Oettinger fan en heeft ook redelijk veel spullen liggen.
|
||||
|
||||
![]() heb je mischien een e-mail van Jeroen? Zodat ik hem kan bereieken of wat dan ook
|
|
||||
|
||||
![]() uppiej
|
|
||||
|
||||
![]() Hier zijn nummer, E-mail oid heb ik niet.
06.20.01.08.58 succes. Grtn André
|
||||
|
||||
![]() Hou deze site ook s goed in de gaten;
http://www.berg-cup.de/frames.asp Hier kun je ook n gezocht advertentie maken. Suc6 ermee!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar staat toevallig Jeroen Rison zijn mailadres ook : jeroenrison(at)xs4all.nl
|
||||
|
||||
![]() Oh daar heb ik over heen gelezen anders had ik die ook wel gehad hoor
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hem gemailt jongens ik hoop dat ik wat leuks zal tegen komen.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou heb hem gesproken
![]() ![]() ![]() Maar ben dus nu nog steeds opzoek naar een leuk kleppendeksel ![]() 1000 euro voor een oettinger kleppendeksel gaat me te ver |
|
||||
|
||||
![]() 1000 euro voor een oettinger kleppendeksel gaat me te ver[/QUOTE]
![]() Kun je niet iets laten cnc frezen in een vlakke kleppendeksel oid. Is vast wel een bedrijg die dat kan regelen.
|
||||
|
||||
![]() Als iemand dat kan hier op het forum graag
![]() En neej het is inderdaad geen kattepis:P Als ik 3000 euro loon zou verdienen zou ik zeggen oke het kan ![]() |