|
|||
|
|||
Volkswagen Jetta 1.3 Verlaagd, US , Verbreed staal
Kenmerken Merk:Volkswagen Bouwjaar:1983 Brandstof:Benzine Kilometerstand:105.000 km Kenteken: JK76TR Zeer apart Jetta te koop. lekker belastingvrij rijden! motorisch is hij helemaal in orde, rij er elke dag 30 km mee zonder problemen. Er zitten wel wat roestprobleempjes aan ( Wielkast RA , Onder de kofferbak en bij een zijruit) maar deze delen heb ik er allemaal bij heb alleen nog zelf geen tijd gehad deze erin te lassen. Bodem is gewoon helemaal hard en de kokers ook! Het is een originele Hollandse jetta en die staan er om bekend dat ze roesten maar dat valt bij deze nog mee. Wat is er allemaal aan de auto gedaan: -Verlaagd dmv V-Maxx Schroefset -Verbreed staal 14 inch 7j en 8j -Chrome amerikaanse bumpers -Us Lights -Mat Rood gerolt -Dak Hoogglans zwart -Blauwe platen -Schuine uitlaat -Gele verlichting -Rode achterlichten -Sportstuur -Wielkasten achter uitgerold enz enz Eigenlijk te veel om op te noemen. De auto is niet helemaal 100% afgewerkt dus als je er nog een beetje moeite instopt heb je echt een hele dikke Jetta! Als je echt interesse heb moet je gewoon komen kijken en over de prijs kan evt nog wel onderhandeld worden. mvg vraagprijs 2250,- Prijs is evt wel bespreekbaar. mailen voor meer info. Twan.dirks@gmail.com voor meer foto's: http://link.marktplaats.nl/546791000 |
|
|||
|
|||
1995,- als je hem deze week komt halen, heb wat anders gezien wat ik graag wil hebben.
|
|
|||
|
|||
Is vandaag voor de APK geweest maar is afgekeurd, moet voor ong 80 euro aan onderdelen vervangen worden( 2 wiellagers 2 remslangen en wat kleinere dingetjes)
1500,- als je hem deze week komt ophalen, anders maak ik het zelf. |