|
||||
|
||||
skoda superb 1.9tdi
het gaat dus om een skoda superb model '04 met een 1.9 tdi pd motor met 168.000 km met ohb (word dagelijks mee gereden)
wat is er onlangs allemaal aan gebeurd verandert ? -volledig herspoten - nieuwe spanrol voor de multiriem -nieuwe koppeling + vliegwiel - pas groot onderhoud gekregen -ipod aansluiting op de navigatie opties hij is zo goed als full option buiten leder -climatronic -abs -traction controle -Electr ramen -electr spiegels -xenon -koplampsproeiers -cv met afstandsbediening -w8 verlichting -verwarmde sportstoelen -Ski luik achteraan -alu inleg -leds in spiegels en binnekant van de klinken in het interieur (lichtpakket) -grote navigatie met ipod aansluiting -gekoeld handschoenkastje+ opbergvak armsteun -cruise controle - servo -airbags ... (vast nog veel vergeten) extra's - ap schroefkit -18 rs6 nieuw model -16 stalen wintervelgen de wagen word blanco gekeurd voor verkoop met carpass (wil eventueel helpen met invoeren ) prijs : 6000 origineel op staal 6500 op ap met 18" rs6 7250 met ap en 18" rs6 en 20" s-line's of een goed bod 0499/217020 Jeroen_veulemans@hotmail.com foto's (meer foto's mogelijk via mail)
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
slotje op is verkocht