|
|||
|
|||
acpvannunen
Goedeavond..
Bij deze wil ik me even voorstellen op het vw forum. Ik ben dus peter en ben helemaal autogek en ben in het dagelijks leven vrachtwagenchauffeur. Ik heb naast mijn subaru sinds kort een golf mk1 erbij gekocht voor de hobby omdat ik aan de subaru niks meer te doen had ik ben er nu druk aan bezig en probeer me eigen ook een beetje thuis te maken in het volkswagen wereldje waar ik dingen kan vinden kwa onderdelen en informatie. Maar heb al een hoop dingen en ideetjes voorbij zien komen hierzo.. Hoop dat ik nog een hoop plezier ga beleven van dit forum Groetjes peter Hierbij even een paar fototjes van me auto's |
|
||||
|
||||
leuke auto's
welkom hier
|
||||
|
||||
Ah weer 1 uit de Betuwe
Welkom hier ! |
|
||||
|
||||
nice....
|
||||
|
||||
Welkom! Leuk Golfje, zal wel lekker brullen door de Webers
Die Impreza vind ik ge-wel-dig....blijf een zwak hebben voor die modellen...heb je daar ook wat meer info over? En gebruik je hem ook waar hij voor gemaakt is -> knallen!
|
||||
|
||||
Welkom, leuk wagenpark!
|
||||
|
||||
Nice!!! welkom hier
|
|
|||
|
|||
Welkom hiero....
Je hebt 2 mooie auto's staan... Nog plannen met de golf? mvg Erik |
|
||||
|
||||
nice rides, welkom.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hey goedeavond bedankt voor jullie leuke reacties tot nu toe Ja ik heb die golf tot nu toe alleen opgehaald bij degene waar ik hem van gekocht heb maar toen bromde die al aardig er zit ook zoon supersprintpijpje onder met een spaggetti spruitstuk enzo en een 1.8l 8v erin dan met scherpe nokkenas enzo ! dus het ondergrondje er al he Verders gebruik ik de subaru ook wel waar die voor is gemaakt ! tenminste pekel heeft tie nooit gezien maar als het droog weer is en ik rij ermee dan gebruik ik hem ook wel. heb er eigelijk alles wel een beetje aan gedaan wat er te doen viel. grotere turbo en lichtgewicht vliegwiel, andere poelies erop en een sti 6 versnellingsbak met electrice regelbare sper erop en een grotere brandstofpomp erop en gechipt open 2,5ins uitlaatsysteem andere uppipe en een platensper in het achterdiff gebouwd zodat ik er ook mee kan driften enz enz enz. maja heb nu weer een nieuw project waar me helemaal op uit kan gaan leven en de bedoeling is dat die net zo dik en netjes word als de subaru dus vermaak me eige nog wel |
|
||||
|
||||
Heel dik ding die subaru, als de golf hetzelfde te wachten staat dan gaat het zeker wat worden!!
|
|
|||
|
|||
das idd een hele dikke Empreza
en die Einzer is ook vet!!! dus mooie bakkies!!
|
|||
|
|||
Hey goedeavond
Wilde even een paar nieuwe fototjes showen aan jullie van de vorderingen aan de golf Nieuwe brandstofpomp voor de webers nieuw opgemaakt setje bbs velgen gekocht 7,5 om 8j met 185/45/15 Rantje uit de webers laten draaien vanwege het stompje randje in de overloop van de kelken op de webers Inmiddels de auto helemaal in de bitak gezet aan de onderkant en de spatbordranden omgerold voor en achter en de auto naar beneden geschroefd en de velgen gepast en het past nog netjes ook plaatje gemaakt onder de ruitenwissers en de bobine en het ruitsproeiertankje eronder gemaakt jaja het begin is er met het strak maken ! nu de accu nog achterin de auto maken En de webers schoongemaakt en even een ander gasmechanisme gemaakt in het midden Nou dat was het weer even tot nu toe nu nog de auto uit laten lijnen en de motor af laten stellen en zorgen dat er apk op komt ! dan de deukjes eruit laten halen en andere stoelen erin zetten en de nieuwe aluminium gepolijste rolkooi erin zetten dus werk zat nog Groetjes peter |
|
||||
|
||||
Gaat de goede kant op Peter!
|
||||
|
||||
Mooi om te zien hoe je je soeb hebt aangepakt.
EN nog fijner om te zien dat je nu een golf 1 beetpakt! Succes! JE bent erg goed op weg! |
|
|||
|
|||
ziet er goed uit...
mooie velgen... |
|
||||
|
||||
Netjes hoor! Vind de velgen zo wel gaaf zonder de naafdeksels!
|
|||
|
|||
Ja de subaru is klaar dus dan moet je wat he
En die naafdeksels heb ik nog in de schuur liggen omdat ik hem alleen even uit moet laten lijnen met deze velgen aankomend weekend en dan haal ik ze er weer onderuit tot aan de lente Groeten peter. |
|
||||
|
||||
Welkom hier en dikke sub heb je hoor respect.
En die golf1 gaat ook dik worden als je naar je sub kijkt. Veel plezier hier |
|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit zo !!! Beide auto's trouwens !!