|
|||
|
|||
Golf Mk2 1.3 Katt echt nog een goede auto voor weinig
Beste leden,
Bij deze zet ik mijn auto te koop. Ik ben overgestapt op een anderen auto. Het is nog een super goede auto! alleen moet er even gekeken worden naar de vonk. soms valt tijdens het rijden het vermogen even weg. en stilstaand stoterd de auto soms.. als je een beetje handig bent kan je dit zeker zelf maken. De auto is echt kijhard! ik kan nergens roest vinden en de motor is ook gewoon perfect! Ik vind het moeilijk om de auto weg te doen en ga ook niet veel lager meer zitten met de prijs Gegevens: Volkswagen golf mk2 1.3 katt, weinig tot geen roest. onderkant is kijhard! motorish zeer goede staat. ( heeft momenteel een slechte vonk, maar morgen ga ik de verdeler kap, rotator, bougie kabels en alle bougies vervangen.) dit komt er dus allemaal meteen ook nieuw in! altijd mooi mee genomen. de auto heeft 208000 gelopen. ( dit valt heel erg mee voor deze oude auto.) Auto komt uit 1990. apk tot 9-2012 verder belangrijk om te weten: moeten bijna nieuwe bandjes op! standje 1 en 2 van de ventilator doen het niet, maar dit is heel makkelijk te maken! (staat hier op het forum uitleg) al met al een zeer fijne auto. die nog keihard is! veel complimenten over de staat van de auto gehad. Vraagprijs 700 euro bieden mag maar hou het wel reeel. Aftehalen in de buurt van Utrecht Hier nog wat foto's: Last edited by Albu : 19-04-2012 at 11:57. |
|
|||
|
|||
golf
mooie auto, voor deze prijs...
Zijn die honingraatwieltjes met bandjes over te nemen? Grt hans |
|
|||
|
|||
Ik doe liever de auto als een geheel weg..
en ik heb ook geen ander setje banden meer liggen. Heel misschien als jij een setje banden met velg hebt liggen dat we iets kunnen ruilen ofzo! Maar ik wil de auto het liefst in deze staat weg! Groetjes |
|
|||
|
|||
bij de auto zit trouwens ook nog: Dubbelen grill, vraagbaak, knipperlichten set (nieuw), en eventueel een costum made subwoofer behuizing met subwoofer. Ik heb bij een interieur bouwer gewerkt en heb daar een subwoofer behuizing gemaakt met het vw logo en de naam golf 2 er in gegrafeert. ziet er heel gaaf uit! subwoofer komt er alleen bij als voor zaterdag 25 maart intressen is.
|
|
|||
|
|||
up!
|
|
|||
|
|||
Nog geen intressen voor een roestvrije auto die zo weinig heeft gelopen?
|
|
|||
|
|||
ruilen tegen een leuke polo 6n met schroefset cleane bumpers etc etc kijk maar onder mijn naam in het verkoop topic dan zie je hem.
|
|
|||
|
|||
in prijs verlaagd!
1000 euro! klaar om mee te nemen! |
|
|||
|
|||
Ik vind het heel moeilijk deze Golf weg te doen..
Maar moet wegens geld gebrek er toch aan geloven om de prijs te verlagen! Dus bij deze.. 700 euro, lager ga ik echt niet! |
|
|||
|
|||
up
|