![]() |
|
||||
|
||||
![]() Caddy 3 2.0 tdi 282pk 528n/m R-Line
http://link.marktplaats.nl/549230669 |
|
||||
|
||||
![]() Dik ding, alleen de prijs vind ik echt te hoog.
|
|
||||
|
||||
![]() en dan nog zonder de stoelen en de wielen...
maar dan nog damn wat een toffe wagen.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
het lijkt misschien te hoog omdat je het in 1 keer uitgeeft, maar als je er 2/3 jaar over doet om zelf zoiets te bouwen en vervolgens alles bij mekaar optelt krab je ook wel een keer je voorhoofd! ![]() dus kun je dit op 2 manieren bekijken! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vind de prijs op zich best wel meevallen.
Voor een particulier aantrekkelijk omdat de wagen al privé op naam staat, dus geen btw en bpm. Natuurlijk is het wel in 1x een grote uitgave. Maar kijk alleen maar eens wat het motorisch plaatje heeft gekost. Vind hem persoonlijk wel super gaaf! Last edited by henkwassenaar : 09-04-2012 at 22:12. |
|
||||
|
||||
![]() als ik 20.000 aan bumper kits, spoilers en lakken uitgeef betekend niet dat ik dit ook bij de waarde van de auto kan optellen. Ondanks dat die wel erg dik is, vind ik het persoonlijk veel te duur.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
daarom vindt ik losse verkoop persoonlijk de beste oplossing! ![]() als is het bij deze auto natuurlijk niet echt handig om er een andere blok in te kneupen! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Dit is de auto van Corné, (zie ook andere advertenties).
Ik vind het een bijzonder dikke wagen, zie dat hij heel de zwengel te koop heeft staan. Ben benieuwd wat hij nou weer van plan is. En ach hij is wel duur, maar er hoeft maar een gek lang te komen. Dit moet wel als een raket lopen. Maja het is natuurlijk wel een bestelbus om mee te werken........ daardoor denk ik dat het lastig is een koper hiervoor te vinden. Voor het geld kan je het zelf niet bouwen ![]() |