|
View Poll Results: Kever of Variant | |||
Kever | 8 | 22.86% | |
Variant | 27 | 77.14% | |
Voters: 35. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Kever of Variant
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen bij een moeilijke keuze.
Ik heb een naar mijn mening mooie variant maar ook een mooie kever met vouwdak. Ik heb maar een garage, dus helaas MOET er 1 weg. Kunnen jullie me alsjeblieft helpen. Dus moet ik de kever houden dan kies je voor kever, en als je vindt dat ik de variant moet houden kies je de variant. Alvast bedankt allemaal, Jack. (mocht er iemand zijn die een mooie spijlbus wilt ruilen tegen de variant dan houd ik mij altijd aanbevolen natuurlijk :biggrin: )
na zonneschijn komt regen..... Last edited by variant'69 : 01-05-2005 at 20:46. |
|
||||
|
||||
hey die variant zie ik wel eens rijden in delfgauw...
laatst toen ik bij Tatoo martin was toen kwam je daar aanrijden (banden service van velzen denk) mooie wagen...
|
||||
|
||||
eh...moeilijk.. grotere garage bouwen???
|
|
||||
|
||||
vette kever ik heb dus gekozen voor de kever
|
|
||||
|
||||
Ik zeg variant
|
|
||||
|
||||
Ik zou heel het boeltje inruilen voor een Omega!
Domme vragen, domme antwoorden...
|
||||
|
||||
Quote:
hahahahahaha Nee echt geen Omega meer, dat kost alleen maar geld.
|
||||
|
||||
Variant houden, kevers zijn er zat.
|
||||
|
||||
tja . als een grotere garage geen goede optie is.. dan hield ik de variant, maar die kever is ook echt erg mooi(luxeprobleem dus) |
|
||||
|
||||
hmm...
en de staat van beide auto`s? ik zou in dit geval de auto kiezen die in de beste staat verkeerd.... zijn ze gelijk... dan...tja.. lastig....vind ze allebei errug mooi
|
||||
|
||||
die variant is echt hot!!!
kevertjes zijn er idd zat hoewel dit wel eene schone is
|
||||
|
||||
Zou een plekkie voor 1 van de 2 erbij zoeken om te stallen !
Ze zijn allebei super ! Maaruhh, die kever ging toch naar je zwager ofzo ?
|
||||
|
||||
ik zou echt zoeken naar een plekkie om 1 van de 2 te stallen... ik zou het wel weten hoor!!! Beiden HOUDEN!!!!
|
|
||||
|
||||
inderdaad een stalling zoeken voor eentje of als het echt niet anders kan de variant houden.....
|
||||
|
||||
Vind ik ook wel een goeie, stalling erbij zoeken. Ze zijn allebei te mooi om weg te doen.
(Mocht het zover moeten komen, zou ik (uit praktisch oogpunt) de variant houden, anders moet je je naam op ut forum ook weer aanpassen... )
|
|||
|
|||
Tja, moeilijke beslissing.
Aan de ene kant vind ik de kever gewoon een mooiere auto dan de variant, aan de andere kant, voor de bijzonderheidwaarde, er rijden meer kevers rond dan variants. Toch blijf ik bij de Kever, die is ook bekender bij het grote publiek en vele hebben daar toch een associatie bij. Nadat ik gestemd had, bleek ik toch bij de minderheid te horen. Succes met je keuze! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga maar eens aan je postcount morrelen denk ik : whats ur point ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was wel de bedoeling maar die zit even op zwart zaad....
|
||||
|
||||
Dik luxe probleem hier...
Beide houden natuurlijk! Daar krijg je anders echt wel spijt van! Ze zien er echt super uit man... Gewoon een HOK zoeken om een van de twee in te stallen natuurlijk.
|
||||
|
||||
Quote:
Stallen is helaas geen optie, er moet helaas ook wat cash vrij gemaakt worden. Stallen had geen probleem geweest omdat m'n broer een kas heeft en daar altijd wel een plekje is. Het probleem bij stallen is bij mij ook altijd dat ik alleen nog maar in de luchtkoeler die bij mij thuis staat rijd en de andere een beteje vergeet. Ik moet dus helaas kiezen en tot nog toe, aan jullie reacties te zien, wordt dat de variant. :p