|
|||
|
|||
Boutjes verwijderen
Ik wil mijn 2 delige Artec L velgen weer eens goed poetsen maar het mooiste is om dan de boutjes eruit te halen zodat ik de hele rand en ook rondom de boutjes en de ventielen kan poetsen.
Is het mogelijk om band leeg te laten lopen en de boutjes eruit te halen. Daarna alles goed schoon te maken en de boel weer in elkaar te zetten ? Of moet de band eraf, rand eraf en dan alles weer opnieuw afgekit worden ? |
|
||||
|
||||
Bandje leeg kan wel en anders breng je ze maar ff bas als ik ze weer ineen moet zetten. Heb misschien ook 4 adapters naar 5x100 liggen. Wel gebruikte en van bauke fabrikaat
|
||||
|
||||
Toevallig, met deze vraag zat ik ook gisteren.
Ik wil bij een vriend van mij z'n 2 delige bbs's opnieuw polijsten. Nu heb ik tot nu toe alleen velgen gehad zonder banden, maar ik dacht ook, als ik de band leeg laat lopen, kan het dan kwaad om het hart eruit te schroeven? Of zou en dan zoveel spanning nog op de rand staan (door de band) waardoor deze beetje vervormd? |
|
|||
|
|||
Quote:
Pb gedaan !! |
|
||||
|
||||
Van mij kant ook weer even info, ik heb toch de banden er maar even af laten halen, want polijsten terwijl het ventiel er nog inzit is ook niet echt handig
|