|
|||
|
|||
Golf mk1 in nieuw staat !!
Goededag
Met pijn in mijn hart bied ik mijn gerestaureerde golf mk1 aan. Ik heb de mk1 afgelopen winter helemaal klaargemaakt waarbij heel veel vernieuwd is en hij nu 100% in orde is zowel technisch als optisch met nieuwe apk tot maart 2013. De auto is marsrood en heeft nog de ORIGINELE laklaag waarbij ook de orginele stickers in de deuropening en onder de achterlichten aanwezig zijn en het is een ORGINELE Hollander. De mk1 is compleet gti opgebouwd waaronder de orginele gti dx motor,versnellingsbak,remmen,achteras,dachbord,enz enz. Van alle reparaties en veranderingen zijn rekeningen en foto's aanwezig en in te zien bij bezichtiging. Je kunt ook in mijn voorsteltopic kijken voor meer info en foto's onder de naam acpvannunen. Hierbij specificaties en reparaties van de auto. Motor : DX gti motor Dubbele 40mm weber carburateurs. ultrasoon gereinigd en recent afgesteld en nieuwe pakkingen gemonteerd. Brandstofdrukregelaar van biesheuvel autosport. Schrick 280 gr nokkenas Verstelbaar nokkenastandwiel. (staal) Supersprint Spagetti uitlaatspruitstuk (dikke versie) Supersprint open middenpijp (dikke Versie) Supersprint Achterdemper (Dikke Versie) Facet lage druk brandstofpomp met 8mm leiding en brandstoffilter.(alles nieuw) Radiateur met aanvaszittend expansievat (nieuw) Radiatorslangen vanaf de waterpomp (nieuw) Dynamo gereviseerd Stabelisatorstang boven (aluminium) Ruitensproeiertankje en bobine weggewerkt Rvs plaat onder de voorruit Verders zijn alle vloeistoffen vervangen motorolie en filer,versnellingsbakolie,remolie,koelvloeistof en nieuwe bougies(ngk) Er zitten papieren en foto's bij van de uitdraai van de testbank waarop de motor 140pk heeft en 200 nm koppel. Versnellingsbak: 5bak orgineel gti waarvan alle keringen vervangen zijn en tevens het koperen busje van de priesas de koppeling is van het merk luc tevens is het schakelmechanisme gereviseerd en afgesteld. Onderstel: Aandrijfassen orgineel gti Fusees orgineel gti Tarox remschijven gegroeft en geboord (nieuw) Greenstuff remblokken (nieuw) Schroefset van v-maxx (in nieuwstaat) Achteras orgineel gti met stabelisator stang. Exterieur: Originele lak in zeer nette staat zonder roestpunten. Orginele ramen rondom Anti inbraakplaten achter de deurklinken en nieuwe rubbers. Nieuwe raamrubbers Nieuw achterkleprubber en kleine rubbertjes voor bedrading achterklep. Gti rand om de achterruit Gti Spatbordrandjes(orgineel vw) Gti voorspoiler(nieuw) Gti emblemen Kruiskoplampen met orgineel reflectieglas erin (nieuw)orgineel aanwezig Witte matte knipperlichten in de voorbumper Smoke achterlichten in goede staat (niet gespoten) Nieuwe nummerplaten met oplegletters Onderkant en spatborden geheel opnieuw in de bitak gezet en tevens achter de binnenschermen voor. Interieur: Gti dachbord met Gti tellerunit. Gti golfbal pookknop Zwarte leren kuipstoelen (nieuw) Aluminium gepolijste rolkooi (nieuw) Afneembaar sportstuur Interieur lampje (nieuw) Alle dachbord verlichting vernieuwd. Nieuwe orginele sleutels bij laten maken. Wielen: bbs rm 15'' nieuw opgemaakt. 7,5 om 8J et 33 steek 4x100 De set is afgelopen zomer geheel opnieuw opgemaakt waarbij de harten zijn ontlakt en opnieuw zijn gespoten in de kleur Nagarosilber metallic (orgineel geleverd op bmw) en alles nieuw is gemonteerd waaronder 2x1,5J randen 2x2J randen 120 rvs bouten 4x bbs logo chroom met antraciet letters erop 4x aluminium gepolijste naafdoppen 4x platte ventielen 4x nangkang banden 185-45-15 setje nieuwe slotbouten Prijs voor deze mooie en zeer strakke mk1 is 5950 euro. Voor meer info of intresse gelieve even te bellen op 0610363819 Groeten peter. Last edited by acpvannunen : 09-04-2012 at 06:31. |
|
||||
|
||||
Zit er een aftermarket opendak in? of lijkt het nu zo en waar staat de auto
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
Quote:
Er is idd achteraf een dak in gezaagd.
|
||||
|
||||
aantal posts verwijderd. Heren, dit is een verkoop topic. Niet verkoop gerelateerde opmerkingen over de auto mogen in het topic dat acpvannunen over de auto heeft lopen.
|
|||
|
|||
Goedemiddag
Ja klopt er zit een open dakje in. Wel in goede staat en heb het eruit gehad en netjes afgekit eronder. Groeten peter. |
|
||||
|
||||
Zeker een mooie auto ! Helaas staat de DX 1800 niet op kenteken.
Origineel 1100 volgens RDW. |
|
|||
|
|||
De uitsparing is door de vorige eigenaar op maat gemaakt voor de supersprint demper waarvan de tip schuin loopt maar op de foto zie je dat niet omdat die zo glimt ik vind het echt geen storend gezicht.
Groeten peter. |
|
|||
|
|||
Goedemorgen
Hier mag een slotje op. mijn golfje is zojuist verkocht aan de 1e kijker Groeten peter. |
|
||||
|
||||
Hallo Peter,
De auto rijd super! Mike is er super blij mee. Bedankt voor alle uitleg, was ook erg gezellig. Groetjes Merijn |
|
|||
|
|||
Mooi man ! Ja hij was er ook helemaal gek van ! vind het leuk dat die ook weer bij een liefhebber terecht komt
Het kleurnummer van de lakstift van motip was trouwens 41750 Groeten peter |
|
||||
|
||||
Top Peter! badankt voor het nummer.
|