|
|||
|
|||
seat leon 1m
hallo allemaal,
Sinds iets meer als een jaar ongeveer heb ik een leon 1m fr. per toeval op deze auto gekomen. hiervoor een kleine uitstap gehad naar een r56 mini maar wou graag toch wat meer ruimte. de leon is uit 2005, 1 vorige eigenaar die er 99000km mee heeft gereden, en bij aankoop 100 procent orgineel. De auto is stipt elk jaar bij dezelfde dealer geweest voor zijn beurten. De bedoeling was om er niet zoveel aan te gaan doen, maar zoals gebruikelijk zijn die plannen alweer veranderd. sommige zullen een aantal van mijn vorige auto's wel kennen. daily golf 3 gti was een leuke auto met oa groen edition interieur, 312mm remmen, 92'er vento front enz. heb ook nog een golf 2 edition one vr6 gehad genoeg aan gedaan en nu dus een leon 1m na ruim een week polijsten stond de auto er zo bij plannen zijn: buitenkant luxe kentekenplaten done zwarte kentekenplaat stickers done polo 6r antenne done cupra r splitter done led kenteken verlichting done running lights done 4300k xenon done dubbele achterlichten mod done achterwisser delete done fr logo's delete done binnenkant zwarte binnenspiegel done tt pedalen done tt deadplate alpine r117ri done zwarte hemel motorisch forge dv008 deverter valve done 3 inch downpipe done custom joep-sport decat pipe done cobra non resonated 2,5 inch uitlaat done sfs motorsport oversized turbo inlet pipe done blox velocity stack luchtfilter met 45 graden bocht done tfsi bobine kabelgoot done n211 - n249 mod done sai pomp delete done grote kanalen inlaatspruitstuk mee bezig 034motorsport intake spacer besteld ecs motorsport hybride carterpan besteld ecs motorsport magnetische carter en versnellingsbak plug besteld 4 bar s3 vdo brandstofpomp front mount intercooler zwart lmm delete software opmaat onderstel bbs ch002 18x8,5 et30 binnen hankook evo v12 215/35 18 binnen h&r ultra low schroefset van ultralow.nl besteld v6 stabilisator besteld r32 draagarm rubbers besteld nieuwe toplagers besteld goodridge remslangen binnen ebc racing redstuff remblokken voor binnen zimmerman 312mm remschijven voor besteld 2graden camber plates achter white line rear arb youtube filmpje Last edited by neef_m : 29-06-2015 at 17:33. |
|
||||
|
||||
De foto's van de leon werken net niet Mooi auto's heb je al gehad!
Edit: nu wel
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 24-06-2015 at 23:00. |
|
||||
|
||||
Mooie bak!!
|
|||
|
|||
Mooie auto heb je gehad, ik heb zelf ook zo'n Leon gehad. Gewoon een 1.6, heb ik heel snel weer verkocht.maar achteraf best spijt van gehad. Was een erg fijne auto.
Veel plezier ermee en we zien het eindresultaat wel!
|
||||
|
||||
zou nog steeds hebben zo'n mk2 weg te doen
zeker een nette leon en benieuwd naar de verdere plannen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Komt wel goed met deze Leon! Golfje 3 en 2 waren al super.
|
|||
|
|||
weer paar spulletjes binnen gekregen
ebc redstuff voor de voorkant goodridge slangen laten maken grote kanalen spruitstuk gestraald, deze word wrinkle zwart samen met de kleppendeksel en de wielen zijn ook binnengekomen samen met m'n banden, handeltje al in elkaar gedraaid maar nog geen foto's van. van de week even balanceren en waxen Last edited by neef_m : 29-06-2015 at 17:32. |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
gister avond en vandaag weer lekker bezig geweest. eerst het subframe effe laten zakken om de v6 stabi eronder te beunen en daarna verder gegaan aan de schroefset en de remmen. vorige week nog effe de motor geflushed en gelijk de hybride carterpan eronder gezet nieuwe olie zeef gemonteerd die bij de kit zat het verschil tussen de 2 pannen ecs aftapplug erin zimmermann schijven, effe in de zink gezet voor het monteren de schroefset, h&r ultralow via ultralow.nl de set is op basis van de bilstein b14, dus met de upside-down dempers wieltjes nog even in de wax gezet zou graag nog een stukje willen zakken maar eerst even de schets platen voor de achteras bestellen en de rechter chasis balk notchen omdat de aandrijfas anders gaat aanlopen. dit ga ik van de week even regelen ook de inlaat nog even in de wrinkle gespoten, kleppendeksel word ook wrinkle met rode integrated engineering tfsi bobine adapters en zwarte bobines. maar nu eerst de auto netjes gaan maken voor mivw. |
|
||||
|
||||
Ziet er knap uit zo die Leon! BBS wielen horen gewoon bij die auto
Van mij zou hij niet lager hoeven..dan krijg je meteen dat "static, fuck airride" en "lower than your grandma`s nipples" idee.....nu oogt het nog lekker sportief
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal mee eens rene! echt Top! wat vindt je van de redstuff, ik ben er niet over te spreken.
|
||||
|
||||
Auto zeker niet verder laten zakken! Staat perfect zo.
Welke maten zijn de wielen? En zijn het originele bbsen?. Staan in ieder geval prachtig.
|
||||
|
||||
Mooie wagen, erg netjes marco
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Quote:
Wil hem klein stukje laten zakken, mischien paar mm. Wielen zijn nieuw en orgineel Bbs ch002 18x8,5 Et30 215/35 18 hankook evo v12 Dit is de eerste keer dat ik ebc red stuff heb, hiervoor altijd green stuff en die bevielen me prima, veel kan ik er nog niet over zeggen want heb er pas 10km mee gereden |
|
|||
|
|||
Dikke bak geworden zo zeg. Heel mooi, ik heb zelf ook altijd wel zo'n model willen hebben.
|
|
||||
|
||||
Zou em zelf ook niet veel platter leggen. Mooi ding zo
|
||||
|
||||
nice!
|
|
||||
|
||||
Als je hem nog platter legt, dan kom je achterwiel nog verder richting deuren.
Zit hij niet meer in het midden van de wielkast zeg maar. En dat ziet echt niet uit.
|
|||
|
|||
Zoals ik al zei, adapter platen om de achteras te centreren worden deze week geregeld
|
|
||||
|
||||
Ah duidelijk!
Overheen gelezen.
|
|||
|
|||
Kan gebeuren heb ik ook weleens
Net nog even gereden, waarschijnlijk is ie toch nog iets nagezakt want de rechter as loopt toch behoorlijk aan. Morgen een stukje omhoog schroeven, heb geen zin om iets kapot te rijden |