![]() |
|
||||
|
||||
![]() Alle onderdelen zijn netjes en heel. Ik heb er zelf ook een hekel aan als mensen troep proberen te verkopen!!
Bij interesse graag PM of mail (abeltje1@hotmail.com) Eventuele verzendkosten uiteraard voor rekening koper. Krik en wielsleutelset in houder E 25,- ![]() ![]() ![]() Verwarmingsmotors en aansluitingen, liefst alles in één koop E 60,- ![]() ![]() dashboards met chrome rand E 30,- ![]() 2 kabelbomen voor onder het dashboard E 25,- per stuk / E 40,- samen ![]() ![]() Frame verwarmingsbediening E 15,- ![]() Koelvloeistofreservoir / Expansievat past op meerder VW modellen E 10,- ![]() ![]() Ruitenwissermotor achter voor Golf 2 E 15,- ![]() beugeltje voor slang stuurbekrachtiging Golf 2 / Jetta 2 E 5,- ![]() ![]() steun voor stuurbekrachtigingspomp Golf 2 / Jetta 2 E 20,- ![]() ![]() achterste motorsteun Golf 2 / Jetta 2 geschikt voor alle 1.6 en 1.8 en 1.8 16v motoren E 25,- ![]() ![]() plastic kap voor afdekking computer NIEUW ik had hem per ongeluk verkeerd besteld, is dus echt NIEUW E 5,- ![]() handgreep Golf 2 / Jetta 2 E 5,- ![]() achterklep emblemen Volkswagen en Golf GTI bevestigingspinnetjes allemaal heel E 10,- ![]() Luchtweger met diverse aangesloten delen voor diverse 1.8 E 40,- ![]()
Ik Volkswaag, jij Volkswaagt, wij VOLKSWAGEN ![]() Last edited by Abeltje : 19-06-2012 at 11:36. |
|
||||
|
||||
![]() upje
|
||||
|
||||
![]() upke
|
||||