|
|||
|
|||
Marceltheonly1
Hallo beste forum gebruikers, ik zal me even voorstellen.
Ik ben Marcel een fanatieke Golf 1 hobbyist uit Friesland van 21 jaar. Ik ben altijd in de weer met mijn Mk1’s, en met het opknappen van auto’s en onderdelen. Momenteel doe ik werk en leren op niveau 4 mechatronica omdat ik graag meer wil weten over elektronica en besturings techniek. Ik heb al een niveau 4 werktuigbouwkunde diploma, door deze opleidingen en verschillende baantjes heb ik door de tijd aardig leren omgaan met de techniek en de machines. Hierdoor kan ik veel onderdelen die ik nodig heb zelf maken wat dus ideaal is (A). Ik heb op de garagezolder van mij ouders een hele uitstalling Mk1 onderdelen liggen voor de verzameling en ook een deel voor de verkoop, Ik ben elke avond wel bezig om nieuwe dingen te bedenken en om onderdelen te restaureren. Momenteel heb ik de auto’s wel aardig naar mijn stijl de Golf1 diesel gebruik ik elke dag, de cabrio is voor het mooie weer en mijn vriendin maakt er veel gebruik van. Hier eerst eens wat Foto’s van mij golfjes De Diesel Hier een foto van de Cabrio Voor de Diesel staat nog een 1900Td klaar, natuurlijk komt daar een dikke intercooler voor en heb ik nog een dikke turbo liggen maar ik hoop eerst op een dikke 90pk uit de motor te halen. Ik hoop jullie wat geïnformeerd te hebben over mijn hobby En natuurlijk wil ik steets meer op het forum laten zien over projecten of onderdelen. Met de Lemmers: Last edited by marceltheonly1 : 27-03-2012 at 21:47. |
|
||||
|
||||
welkom
maar eeh de foto's |
|
||||
|
||||
Welkom
|
||||
|
||||
welkom hier
|
||||
|
||||
welkom
alleen je moet je foto's ff fixen |
|
|||
|
|||
Up nu met foto's
|
|
||||
|
||||
welkom,mooi spul heb je daar
|
||||
|
||||
Hoi Marcel,
Leuke auto's.
|
|||
|
|||
8J Verbreed Lemmers onder de golf1
|
|
|||
|
|||
8J Verbrede Lemmers eronder met imperial en custom uitlaat demper
|
|
||||
|
||||
mooie wieltjes,gaat ie nog verder zakken?
|
|||
|
|||
Quote:
Is wel de bedoeling maar stuitert nu al aardig :P |
|
|||
|
|||
Welkom
voor mk1 spullen is hij zeker aan te raden, heb zelf ook aardig wat spullen bij hem weg gehaald, spoilers,a-style kappen,hoede plank steunen,raammechanismen en nog wat emblemen! mijn golfje met zijn onderdelen: http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=96694 |
|
|||
|
|||
De diesel gaat in de verkoop omdat ik een tdi op het oog heb !
|