|
|||
|
|||
Rwmulder11
Hallo allemaal!
Ik ben Robert, ben 34 jaar en heb een Polo 1.6 8v model 6N uit 1998. Zelf ben ik al een poosje actief op het vwpolo forum op www.vwpolo.nl/forum Ik rijd in een Toyota Corolla 1.6 VVT-i Executive en in een VW Polo 6N 1.6 8v. Over de Toyota zal ik jullie niet lastig vallen alhoewel dat ook een erg mooie en goede auto is. Anyway, hierbij wat meer info over mijn Polo: Het volgende heb ik inmiddels al aangepast aan mijn polo: Exterieur: Polo 6N2 electrische spiegels waarvan rechts een Engelse. (Met aangepaste steun) Polo 6N2 voorruit Polo 6N2 heldere zijknippers Polo 6N2 meegespoten daklijsten Polo 6N2 achterlichten Polo 6R antenne Deurgreep zonder slot bijrijdersportier Stootlijsten verwijderd Polo Variant achterwisser Aerotwin wissers Ca 8 cm verlaagd met Hottuning Schroefset 14 Inch LMV naam en type onbekend Emblemen achterklep verwijderd muv vw embleem Embleemloze grille Pilot H4 Bi-Xenon 6000k Remus einddemper Interieur Polo 6N2 schakelpook Audi TT pedalen VW Bora brillenhouder Electrische ramen en spiegels gemonteerd Standaard Airco af fabriek Interval Ruitenwisser Instelbaar gemaakt. Tweetonige lichtverklikker Seat Inca Comfort Blinker Module Bury Carkit Pioneer Radio/cassette/cd wisselaar Visaton Blizzard 250 Subwoofer (Bandpass/Sealed Enclosure) Lanzar Vibe 220 versterker Lanzar Vibe 230 versterker Caliber 1F condensator Pioneer TS-E 2090 hoedenplank speakers Wolfsburg Edition vloermatten Wolfsburg Edition doorpins Motorruimte: K&N 57i kit Al met al, al een aardige lijst! Hier nog voor de grote 6N2 aanpassingen