|
|||
|
|||
Motorcode Glf MK1 TD
Ik heb de volgende motorcode gevonden op mijn turbo diesel
JP 541670 onderbok 1.6 diesel Hier zit een in enitlaat spruitstuk op die van een andere motor is afgekomen nameljk de 1V 071482 deze motorcode kan ik nergens terug vinden? Hier zt een turbo op met nummer 068145704D Voor de turbo moet ik een nieuwe retour leiding gaan bestelln maar wee dus niet voor welke motor ik dat moet doen? |
|
||||
|
||||
Maak een foto van de turbo dan kan ik je zo zeggen welke turbo het is voor de leiding.
|
|
||||
|
||||
1v is de eco diesel (turbo diesel) van een golf 2 en jp is ook een turbo diesel van een golf 2
|
|||
|
|||
Quote:
Dat zal ik eens gaan proberen dan, ik heb er twee turbos bij en diegene wat er nu op zit heeft een flexibel gedeelte aan de carterpan zijde en bovenaan onder de turbo zit een kort buisje van ongeveer een 14 cm met een conisch gedeelte en buitendraad, de leiding wat vaan onder komt zit een wartel aan die daar dan weer op geschroefd zit. Snap je hem nog?? Haha. Groeten Ronald. P.s. De andere turbo is groter en heeft een flens verbinding met twee gaatjes erin, just for the info. |
|
||||
|
||||
Hmm zoals je dat omschrijft moet het de t2 of de k14 zijn.
Foto doet wonderen. |
|
|||
|
|||
Quote:
K14 zegt me wel wat ja. Het volgende staat op de turbo: K14 * *6088 Voor deze turbo wil ik dus een nieuwe aansluiting hebben naar de carterpan toe. Groeten Ronald. |
|
||||
|
||||
Ja dan moet je met de code voor die turbo naar de dealer,of van de 2 stukjes een nieuwe laten maken door er een nieuw flex deel tussen te laten zetten.
|