|
|||
|
|||
Oettinger G60 Golf.
|
||||
|
||||
dikke prijs hoor
|
|||
|
|||
zit een afdek hoes en druppel lader bij .....
|
|
|||
|
|||
ja idd kost ook al wat.
|
|
|||
|
|||
Staat vlakbij waar ik woon, geen bijzondere auto aan de buitenkant als je mij vraagt. En of hij dat geld waard is door die motor? Heb je ook een mooi golf 1 voor bijv. met 20vt voor minder geld
|
|
||||
|
||||
Begrijp dan weer niet, dat er geen foto van de motor bij staat
|
||||
|
||||
De prijs is misschien wat optimistisch, maar ik vind het wel een net ding.
Een originele oettinger betaal je altijd voor, plus dat dit DE kleur is voor een G60
|
|||
|
|||
gaat enkel naar een liefhebber. vraag me af wat hij zou doen als je hem wilt, voor die prijs maar er derect bij zegt dat je geen liefhebber bent.
tsss mvg |
|
||||
|
||||
Een door Oettinger bewerkt blok is in mijn ogen niet meer waard dan een g60 blok wat aantoonbaar is aangepakt door een andere prof. Er is uit de advertentie niet op te maken dat het blok recent of in de laatste jaren is gereviseerd oid. Er wordt zelfs niet eens over een uigebreide historie gesproken wat ik toch minimaal verwacht in deze prijsklasse, dus om dan die overdreven hoofdprijs te vragen....
De specs van het blok waar het als het goed is om gaat, dus met 200 pk! Ik zie trouwens dat ze de deurpanelen van het edition bleu interieur over de handbediende verstelling van de spiegels hebben gezet (let op bijrijders deur!) Iets wat ik zeker niet wil voor 9500€!! Last edited by EvertVW : 15-04-2012 at 14:05. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is heel persoonlijk. Want ik zou deze wagen JUIST door die kleur nieteens willen rijden als ik hem gratis kreeg. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
beste prijs voor een bij elkaar geraapt ding.......kleur is wel geweldig.
|
|||
|
|||
Quote:
Haha ieder z,n ding hè. Ik heb alleen donkere wagens. |