|
||||
|
||||
dakhemel jetta v
om een dakhemel van een jetta v te demonteren
moet dan de voorruit eruit? of is er nog een andere mogenlijkheid om deze eruit te krijgen? |
|
||||
|
||||
Quote:
oke thanks bij mij zit er 1 plekje in de hemel waar ik me aan stoor en nu zag ik laatst bij iemand een hemel van een GLI als ik die op de kop kan tikken komt die erin! |
|
|||
|
|||
Heeey arno
daarvoor moet je inderdaad heel wat slopen ik heb het bij mij ook gedaan en vervangen voor een zwarte uit een gli het is best wat werk maar zeker wel te doen hoor zorg gewoon dat deze ergens binnen kan staan dan lekker op je gemak is zeer zeker te doen hoor groeten robbin |
|
||||
|
||||
Hoi Robbin
ik heb de ruimte om dit binnen te doen heb ook al contact met iemand gehad die misschien een originele hemel heeft liggen mag ik vragen wat die GLI hemel ongeveer kost? ben trouwens wel benieuwd hoe je jetta eruit ziet!? plezier van je lichten? Arno |
|
|||
|
|||
heeey
ja jongen ziet er super uit die lichten en die hemel ik heb hem compleet gekocht met abc stijlen en dan de hemel zelf en jij prijzen varieren maar als mijn auto klaar is zullen we wel eens een shoot doen hoor hij moet voor mij klaar zijn ben nu aan het wachten op de komende updates mazel |
|
|||
|
|||
jaja lijkt mij een leuk idee
en je achterlichten werken in mijn jetta ook hoor @ boss en we kunnen wel eens een shoot doen lijkt me toch grt robbin |
|
||||
|
||||
goed plan jongens lijkt me leuk!
|