|
|||
|
|||
Polo 6n interieur en grill vervangen
Hallo allemaal!
Ik ben nog redelijk nieuw hier op het forum (gisteren een account aangemaakt) en sinds kort in het bezit van een Polo 6n 1.6 (75pk), maar ik heb 2 vragen. 1. Is het lastig om mijn originele grill te vervangen voor een embleemloze grill? Waar moet ik op letten met het demonteren etc? 2. Ik ben op zoek naar nieuw (2e hands) interieur voor m'n Polo 6n. Mijn vraag is of er ook stoelen van een andere VW in passen zonder grote aanpassingen te hoeven doen? Ohja, mocht iemand nog sportinterieur hebben die verkocht wordt. Ik heb interesse! Hoop dat ik hier antwoord kan krijgen op mijn (noob) vragen. Gr. Robbert |
|
||||
|
||||
1. Als je de motorkap openmaakt, zie je de bovenkant van de grill. Daar zitten vier klemmetjes die je moet indrukken (tijdens het drukken een beetje aan de grill trekken), en dan zit onder het VW-logo nog een klemmetje wat je moet indrukken en dan heb je als het goed is de grill in de handen met de klemmetjes nog heel.
2. You have PM!