|
||||
|
||||
G-lader max bewerkt met 60mm pully
Te Koop:
G-lader maximaal bewerkt en net opnieuw voorzien van highspeed lagers, keerringen, dichtlijsten, hulpas lagers, riempje en Klüber vet. De verdringer is voorzien van custom alu plaatjes om uitdrukking van de keerringen te voorkomen door oliedruk. De lader is gestraald, voorzien van afdekplaatje voor de 2e inlaat en er zit een 60mm pully op. Bij de lader zitten nieuwe olie aanvoer- en retourleidingen incl de banjobouten etc origineel VAG. Ook heb ik er en gestraalde G-ladersteun bij incl originele nieuwe bevestigingsbouten. Onderhoud en bewerkingen zijn elk jaar, of bij eerder noodzakelijk, gedaan door Ruud 16VG60. Met deze G-lader haalde ik op mijn high-flow 16VG60 vanaf 2000rpm 0,9 bar en hiermee 311PK/300Nm.
| just Herm | my website | | just Herm | facebook page | | just Herm | my flickr Photostream | Last edited by Herm Schreurs : 25-02-2012 at 07:56. |
|
||||
|
||||
Up!
|
||||
|
||||
Up!
Prijsverlaging! voor de lader incl afdekplaatje 2e inlaat en 60mm pully
| just Herm | my website | | just Herm | facebook page | | just Herm | my flickr Photostream | Last edited by Herm Schreurs : 25-02-2012 at 07:55. |
|
||||
|
||||
De lader is verkocht.
De thread mag dicht. Thanks!