|
||||
|
||||
bullbars ilegal?
Hoi,
Ik hoor vaan een vriend dat bullbars gaan ilegal worden in Nederland, kennen jullie meer over dit? Ant |
|
||||
|
||||
bron: autoblog.nl
De Bullbar wordt verboden 22 Januari '05 - 13:15 in default door dennis Als het aan de Verkeerscommissie van het Europees Parlement ligt, zijn de Bullbars vanaf volgend jaar verboden. Afgelopen woensdag is een wetsvoorstel ingediend die de handel in bullbars verbiedt. De verwachting is dat het verbod volgend jaar zal ingaan. “Het rijdend wagenpark wordt in deze wetgeving niet geregeld”, zegt Cees Peereboom namens de RAI. “Het wordt dus niet verboden om een bullbar op je auto te hebben, het wordt wel verboden om bullbars te verhandelen.”. Heeft wel wat weg van het Nederlandse softdrugsbeleid. Je mag softdrugs wel gebruiken, maar je mag er niet in handelen... staat hiero
|
||||
|
||||
gewoon zelf beunen zoon ding dus
|
||||
|
||||
volgens mij mag het nu zelfs al niet meer op een nieuwe auto verkocht worden
|
||||
|
||||
ok, dus ik mag een klassiker met bullbars hebben, maar niet een nieuwe auto met bullbars kopen.
|
|
||||
|
||||
bullbar mag tot nu toe nog steeds.geen probleem.
totdat er wat veranderd wordt natuurlijk, maar hoe, wat , waar en wanneer is nog niks van bekend. |
|
|||
|
|||
Quote:
:biggrin: |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
lekker belangrijk, die bull bars
|
||||
|
||||
Quote:
Tuurlijk! Een dikke einzers met side pipes en een dikke vette bullbar!