|
|||
|
|||
polo 6n 1999 8v prijsverlaging + nieuwe apk
ik heb hier een polo 6n die naar veel twijfelen weg mag
de blanken lak begint wat los te laten op bepaalde punten op het dat der zit een kras in de rechterdeur die de vorige eigernaar heeft proberen op te vullen valt haast niet op alleen als je het weet auto is verlaagt doormiddel van schroefset achterklep is gecleand bumpers zijn gecleand sloten zijn ook van de deuren af deurpanelen zijn van poly met wit leer voor en achter motorkap zit leer over heen er zit een gereviseerde bak onder nog geen 10.000 km oud km stand is 172.xxx word nog mee gereden zie foto`s komen nog meer fotos maar moet ik nog maken porsche velgen zitten er niet meer op kan eventeueel wel tegen meer prijs http://imageshack.us/g/849/imag0151v.jpg/ vraagprijs 1500 bieden mag ook evt inruil mogelijk kom op mensen ik moet er van af Last edited by polodriver : 22-02-2012 at 13:15. |
|
||||
|
||||
"motorkap zit leer over heen"
want??? |
|
|||
|
|||
weer is iets anders ik heb een andere moterkap gehaald van de sloop en daar leer over heen laten trekken
|
|
||||
|
||||
ah op die manier. nou snap ik 'm.
|
|
||||
|
||||
als je er echt van af moet, zul je toch de prijs omlaag moeten schroeven.
6n's zijn voor een prikkie op te kopen.
|
|||
|
|||
daarom word een goed bod ook overwogen
|
|
||||
|
||||
Inruil?
Polo 2f of Corsa B?
|
|||
|
|||
doe geen inruil alleen als iemand bora wil ruilen met aan mijn kant bijbetaling natuurlijk en niet al te veel km op de teller
|
|
|||
|
|||
upje
|
|
|||
|
|||
upje