|
||||
|
||||
inlaat spruitstuk van de rocco16v..
ik zoek het inlaat spruitstuk van de rocco16v. maakt niet uit of het kr is of pl maar volgens mij is die kr moeilijker aan te komen of niet?
ik zoek dit voor mijn polo 16vg40 dus het spruitstuk hoeft niet nieuwd of gepolijst of wat dan ook te zijn hoe vuiler hoe goedkoper zullen we maar zeggen. hahaha ik las er het aansluitstuk op van de polo gti spruitstuk zodat die past.. effe aangepast ik zoek niet het spruitstuk van de golf maar dus van de rocco in verband met de plaats van de gasklep.. Last edited by richard-polo : 11-04-2005 at 18:36. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
sorry ik heb die search knop nog geen eens aangeraakt..
maar bedankt voor je aanbod.. heb al wat gevraagt via het advertentie gedeelte.. wie is trouwens riesje..:biggrin: ouwe vriend van me..op msn zie ik je nooit meer. die jongen bestaat allang niet meer... |
|
||||
|
||||
Het is trouwens verkeerd om te zeggen dat PL een 'dun' inlaatspruitstuk is en een KR een 'dikke'. Ik heb er nog geen rechte pijl op kunnen trekken welke uitvoeringen nou een 'dik' inlaatspruitstuk hadden, maar KR kan zowel dik als dun hebben.
Ik kan je ook nog wel een KR inlaatspruitstuk leveren, maar das gewoon een 'dunne' uitvoering.
|
||||
|
||||
dunne is goed.. wat is de prijs..
of het nou verkeerd is of niet ik ben polo rijder geen golf rijder.. na mijn weten zijn van de kr dik en pl dun maar dat kan goed verkeerd zijn hoor. maar ik zoek gewoon dunnen buizen.. gert heeft er 1 maar als jij goedkoper bent. |
|
||||
|
||||
golf is helaas niet wat ik zoek ben er nu achter dat een rocco spruitstuk het beste is in verband met de gasklep stand die moet bij de bestuurder zitten en niet de bijrijder
|