![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zoek een steuntje voor een land plaatje op de bumpersteun van een kever vast te zetten. Mocht iemand er nog eentje hebben liggen, laat het me dan ff weten.
Het is zo'n ding, maar dan zonder het d-plaatje: |
|
||||
|
||||
![]() Ik had 2 van die plaatjes gehad, 1 steun (die van de notch) was zelf gemaakt geloof ik en zat aan het kenteken vast en de ander (van de kever) zat door mijn bumper geloof ik, ik zal even voor je kijken voor de zekerheid!!
|
|
||||
|
||||
![]() Okee dan! Mocht je 'm vinden en zondag naar Asten gaan, neem je 'm dan mee?
Ik heb een verlicht D-plaatje die heel graag op mijn auto wilt. |
|
||||
|
||||
![]() Ik ga niet naar asten maar mocht ik hem vinden (denk dat het eentje is die door de bumper gaat) dan stuur ik hem op!
|
|
||||
|
||||
![]() Niet naar Asten? Start je er een tread voor en dan ga je niet eens? Ga je naar zuid denemarken dan?
Enne, opsturen is oke hoor. Ik kan 'm ook wel ophalen. Ik woon niet te ver van je vandaan. |
|
||||
|
||||
![]() Nee ik had beloofd dat ik naar drachten zou gaan dus moet ik mijn belofte ook eigenlijk wel nakomen..... Daarbij ga ik over 2 weken naar oostenrijk en krijg ik de dag dat ik terug kom de sleutel van het huis dus kan ik geen onderdelen kopen, en alleen kijken kan ik niet!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oke, jammer. Ik ben ook zo blut als wat, maar ga toch ff kijken. Ik hoor het wel als je 'm gevonden hebt.
|
|
||||
|
||||
![]() Laat maar. Heb zondag een nwe gekocht. Thanks anways!
|