|
||||
|
||||
Furb: Dubclub racert!
Hallo iedereen,
Ik ga mijn nieuwe hobby/project auto laten zien. Het is een Golf 2 1.6 uit 1988, uitvoering: kale luis. Er zit helemaal niks op! Zo heb ik hem gekocht, maar dan op originele stalen velgen. Het fijne is dat ik de auto helemaal niet nodig heb. Ik hoef dus geen rekening te houden met praktische zaken als bagageruimte en het meenemen van mensen ofzo. Een aardige bijkomstigheid was dat de schroefset al gemonteerd was. Toen ik thuis kwam heb ik direct de spatlappen eraf gehaald, mijn radio en US knipperlichten ingebouwd. Inmiddels heb ik een rolkooi aangeschaft. Plannen op dit moment zijn: kuipstoelen, racestuur, een tussendempervervanger en een stel mooie wielen. Een tweetal vorige auto's: Last edited by furb : 31-10-2009 at 21:24. |
|
||||
|
||||
Komt goud
|
|||
|
|||
leuk ding in de oldskool look, zoals die was! gaat nu ook wel mooi worden denk ik! alleen jammer dat het dan een 1600 is...
|
|
|||
|
|||
Heuuh dikken autow rolkooi heeuuj
|
|
||||
|
||||
ga je die spatlappen houden?
zo nee heb ik interesse. Succes met je project
|
||||
|
||||
Leuke basis. Aangezien je vorige auto's er top uitzien zal het met deze ook wel goed komen, denk ik zo!
|
|
||||
|
||||
Als die reflectorplaat netjes is, heb ik eventueel wel interesse
|
|
||||
|
||||
Dat wordt weer een dikke kar..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Dikke kar hoor!
|
|
||||
|
||||
nette bak! en gaat vast goed komen
heb trouwens wat spullen voor je klaar liggen |
|
||||
|
||||
De spatlappen zijn in principe toegezegd aan een clubgenoot van ons!
De reflectorplaat is niet echt los te halen, dus ik laat hem lekker zitten. Frans, de spullen... ja... ik heb nog niks gehoord over het sportstuur. Die veerpoot kom ik wel een keer oppikken. Ik hoop trouwens dat ik nog wel wat hoor van dat stuur, wel een leuk ding Gisteravond heb ik trouwens samen met Misha een rolkooi opgehaald in Belgie. We hebben hem gisteravond nog even snel erin gezet om te passen enzo. Als ik al mijn onderdelen compleet heb, ga ik het spul laten spuiten in een ander kleurtje. Foto's komen wel een keertje! |
|
||||
|
||||
Jammer dat de spatlappen al vergeven zijn.
Last edited by Djinn_4fun : 02-10-2009 at 05:46. |
|
||||
|
||||
Quote:
want?? is juist vet en als de wijzigingen gewoon weer ongedaan gemaakt kunnen worden is er IMO niks loos....
|
||||
|
||||
Hij vind het jammer dat de spatlappen niet meer te koop zijn
|
||||
|
||||
een leuk projectje, klinkt goed ferdie, ben heel benieuwd, hier houd ik van !
|
||||
|
||||
on topic
|
||||
|
||||
jongens laatste waarschuwing.
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry ik was je net voor! Maar komt hier helemaal weer goed furb!back in the running! |
|
||||
|
||||
Helaas komt wel weer eens een setje voorbij
|
|||
|
|||
He Ferdie, mooie aankoop !
Word wel wat volgensmij