|
||||
|
||||
18"/19" 5x100 velgen met banden gezocht
Zoals de titel zegt, ben op zoek naar een setje 18 inch velgen met 225/40/18 banden of een setje 19 inch velgen met 225/35/19 banden.
Velgen moeten in zeer goede staat zijn, en recht, uiteraard. Banden hoeven niet perse hele dure te zijn, een goed B-merk voldoet ook aan mijn eisen! Mijn budget: €1,000.- Hoop dat jullie mij iets kunnen aanbieden. Graag met foto. Oh nog een vraag, breder dan dit kan volgens mij niet onder een Golf 4, die 4 cm verlaagd is, of wel?
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15 Project: VW Golf 1.8t GTI '99 Last edited by Wouter42 : 01-02-2012 at 23:19. |
|
|||
|
|||
heb ik onder net van de winter onder de mijne weg gedraaid
mijn auto is ingeruild t zijn nieuw gecoatte zwartte audi rs 6 velgen 18 inch onder me golf 4 v5 weg banden dacht 225 40 18 in zeer goede staat,,1 ,kleine stoep rand veeg dr op als je intresse hebt hoor ik het van je grtz jarno
|
||||
|
||||
Interesse is er altijd, zou je even een foto kunnen plaatsen?
|
||||
|
||||
KEnnis van me heft mijn TSW holstens overgenomen. Die velgen hebben nauwelijks de weg gezien zijn 100 punten recht en hebben een setje A merk banden in 215 -35-19
staan erg dik onder een golf 4
|
||||
|
||||
Sorry dat ik nog niet op je PM had gereageerd Richard, maar dat zijn niet echt de velgen waar ik naar op zoek ben haha. Toch bedankt
|
|||
|
|||
Een set 18" op 225-40-18 en onder de 1000 euro!
Doe een goed bod, en misschien heb je voor dat geld nog wel adapters, want ze zijn wel 5x112. http://www.volksforum.com/forum/sho...44&page=1&pp=20 |
|
||||
|
||||
Bedankt voor het aanbod, maar de velgen moeten toch echt 5x100 zijn, zonder adapters!
|
||||
|
||||
Ook hier nog steeds op zoek naar een set velgen voor de Golf 4!
|
||||
|
||||
misschien makkelijk als je aangeeft wat je zoekt, want nu is het hetzelfde als je een vw zoekt met met 4 wielen