|
|||
|
|||
oldtimer verzekering
VW-fanaten...
bij deze even een vraag voor de "oldtimer" rijders.... wat kost een gemiddelde oldtimerverzekering nu eigenlijk? ben op internet een beetje aan t zoeken gegaan, maar zie door de bomen het bos niet meer..?! lees verhalen van 150€ per maand (wel WA+ dan), maar ook van 75€ per jaar (WA)..?!?! mijn vraag is dus: wat betaal jij, wat rij je en waar ben je verzekerd..? verhaal van onze kant uit: we zijn rustig rond aan t kijken voor een leuke MK1 caab voor komende zomer
|
|
||||
|
||||
Ik betaal 75 euro bij de Europeesche, verzekerd als een klassieke auto met aansprakelijkheid en opgevallen inzittenden.
Je kan alleen als klassieke auto verzekeren als je een andere auto hebt..
|
|||
|
|||
snappik, lupo blijft ook als daily, MK1 cabby puur als extra
alvast thnx, wacht nog even wat meer reacties af edit, die 75 is dan per jaar?
|
|
||||
|
||||
80 euro voor mn audi via verzekeruzelf.nl durf niet te zeggen bij welke maatschappij ze hem hebben ondergebracht. is per jaar voor WA
|
||||
|
||||
Jetta mk1.96 euro per jaar. WA plus inzittenden. Bij interpolis.
Als 2e auto, max 6000km/jaar. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zit ook bij de Europeesche, maar ik heb een oldtimerverzekering zonder andere auto voor +- 120 euro per jaar. |
|
||||
|
||||
Quote:
Jep per jaar, ik heb het via een tussenpersoon geregeld en dit was de beste qua prijs en dekking.
|
|||
|
|||
Quote:
idd Europeesche 1ste auto niet verplicht, wel max.7500 km. (de golf 1 diesel hier verzekerd, helaas bij een diesel een toeslag , niemand weet waarom bij een max limiet van 7500km!!!! ) http://www.diks.nl/oldtimerverzekering , hier heb/had ik mijn country verzekerd voor een paar tientjes p/jaar geen woon/werk,2de auto verplicht,max.7500 km.alles gaat online ,onpersoonlijk wel makkelijk (country staat nu geschorst) rallye was verzekerd bij saa,wat ik een drama vond,1maand onverzekerd rondgereden,wa+ ging fout,premie verkeerd berekend,verkeerde polis,taxatiebedrag niet op de polis e.d. rallye staat ook geschorst op dit moment of probeer de anwb eens was ook goedkoop. suc6 Last edited by renevw : 25-10-2009 at 23:55. |
|
|||
|
|||
Heb haar ook verzekerd via Diks
82 euro per jaar wa extra en inzittende Golf 2 GTI 16v 87 |
|
|||
|
|||
Unigarant heeft een goede en scherpe oldtimerverzekering.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik mag 10.000 km per jaar rijden bij de Europeesche? |
|
|||
|
|||
knmvverzekeringen, ik geloof 10d per jaar, leeftijd maakt niet uit, 1e auto hoef je niet te hebben...
60 per jaar ongeveer (weet ik ook niet zeker, ik doe alleen allrisk) |
|
||||
|
||||
moet je dan je eerste auto ook bij dezelfde maatschappij verzekerd hebben? Of maakt dat niet uit. Heb mn daily namelijk bij Fortis ASR.
|
|||
|
|||
bij mijn vezekering is als volgd , moet 1 auto als dagelijkse auto hebben en dan en oldie er bij
kost zon 100€ per jaar |
|
||||
|
||||
Polis direct, ze eissen geen dagelijkse auto.
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook een oldtimer als 2de auto maar geen oldtimersverzekering ivm leeftijd....
|
|
||||
|
||||
Betaal 80 euro p/j, maar waar? via tussen persoon. Moest wel 2de auto zijn. Max 7500km per jaar.
Ga daar wel overheen komen. 800km per maand rij ik ermee. Enig idee wat er gebeurd als ze daar achter komen? |
|
|||
|
|||
Quote:
oldtimerverzering? wat is je premie dan? |
|
||||
|
||||
ANWB, 90 euro per jaar, WA + rechtsbijstand
Max 7500 km per jaar en je moet een andere auto op je naam hebben staan. |