|
||||
|
||||
bart's T2b
bij deze een ... luchtkoeler!
busje is van 1976, Helsinki interieur heb ik me laten vertellen en een 2L bedoeling is om de bus op de weg te houden dus de bekende plekken aanpakken op deze foto heb ik de bus net opgehaald ( telefoon foto's ) tips en trucks welkom, ben nog niet heel bekend in loechtgekoeld-land |
|
||||
|
||||
hey bart, alles goed? De golf is bijna klaar, met een 16v @carb's
gave bus trouwens |
|
|||
|
|||
Quote:
Al bekend met de VCT2?? en gefeliciteerd met de t2b helsinki |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Interieurtje ziet er toppie uit!
|
||||
|
||||
Leuke bus met een gaaf interieur!
|
|||
|
|||
pick-upje is ook leuk toch ....................... geintje
he B veel plezier ermee |
|
||||
|
||||
zo eindelijk het reserve wiel eraf, t was niet mijn favo plek daarvoor + schijnwerper erop
zit er een kat onder.... en mn stoel, moet alleen nog een 2 zit bankje hebben voor voor, iemand zoiets liggen? Last edited by vwgolf1 : 04-08-2009 at 08:49. |
|
||||
|
||||
Van het weekend ff de schuifdeur en voorzijde aangepakt. Op beide zat al wat plamuur, deur netjes afgemaakt. Voorzijde bleek oude schade te hebben en moet dus opnieuw.
moest toch ff wat op |
|
||||
|
||||
Zo bus mooi uit de stalling gehaald!
Dacht rondom mijn raamrubbers te vervangen omdat die van mn achterklep iets lekte, breek ik een van mn achter/zijramen... opzoek naar wat nieuws dus maar. Het voornaamst is dat de sponning op wat roest na niet rot is.. dus dat is weer een meevaller. Hou jullie op de hoogte. |
|
||||
|
||||
leuk ding,vw voorop is beter als die kat
|
||||
|
||||
waar de bus voor bedoeld is
en van het weekend een dakrek gevonden, bij het ophalen gelijk maar pas gemaakt anders kon ie niet mee :roll: |