|
|||
|
|||
Scirocco GT2 DTM
Heb de auto een alweer een tijdje, maar dacht laat ik es even een topic openen. Duitse scirocco gt2 ingevoerd van de eerste eigenaar en met alle geschiedenis aanwezig. Auto heeft op dit moment net 130 duizend gelopen :tu: Auto ziet er voor zijn leeftijd zeer mooi uit, en rijdt heerlijk.
Reeds gedaan: -Schroefset gemonteerd V-max -Mistlampen gedemonteerd (breken de lijn van de auto) -sportstuurtje gemonteerd -17 inch 8j DTM racing velgen met 205-40-17 -APKtje erop Moet nog: -Even lekker goed van binnen en buiten poetsen Meer foto's volgen nog, eerst verhuizen 1 maart en dan kan die mooi naast de franse golf 2 gti staan waar ik langzaam mee bezig ga dan. |
|
||||
|
||||
Mooie auto!
Ik zou m'n foto's alleen ff onder elkaar zetten 70kw motor? nog plannen daar mee?
|
|
||||
|
||||
stoer ding zo man,niks meer aan doen,of het moeten motorische upgrades zijn
|
||||
|
||||
Quote:
+1
|
|||
|
|||
dat is een bekende
|
|
|||
|
|||
Quote:
Meende het wel, 95 pk als ik het goed heb. Hij komt goed van zijn plek vind ik |
|
|||
|
|||
Mooi exemplaar! Heb precies zelfde staan ook qua eigenaren en info. Zuinig op zijn ze worden schaars! JH loopt prima in combinatie met de AUG bak.
|
|||
|
|||
euj kazz Vet bakkie man , moet beter opletten zie ik wel jij spaart alle mooie oldies ofnie haha
|
|
||||
|
||||
Toffe Rocco, Kaz!
|
||||
|
||||
Mooie wagen! Is die toevallig bij de Broekerveiling? Ziet er zo bekend uit...
|
||||
|
||||
Onwijs dikke Rocco!
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties jongens Nee foto was gemaakt in Winschoten in de parkeergarage van een winkelcentrum
|
|
|||
|
|||
Strak bakkie
|
|
||||
|
||||
Gave Rocco, goeie kleur ook!
|
|||
|
|||
leuk ding zo , precies dezelfde op het werk te koop staan.
2e eigenaar , aantoonbaar. |
|
|||
|
|||
Eventueel te koop, ivm het kunnen overnemen van een grotere auto uit de familie.
|