#1
|
||||
|
||||
Verkeerde kettingspanner VR6
Ik ben bezig met de kettingrevisie voor mijn VR6 maar loop tegen een probleem met de spannerbout. Volgens de leverancier van de set is het mogelijk om de oude metalen geleiderail te vervangen door een nieuwe (wit plastic) als de spannerbout ook vervangen wordt voor een nieuw type. Hier ben ik mooi op uitgegaan zonder dit vantevoren te checken (beetje dom) maar helaas dit is dus niet mogelijk. Heeft iemand hier dit ooit meegemaakt en is dit simpel op te lossen door bv. een oud type bout te gebruiken op een nieuw type rail of komt dat niet goed? Dit is de set die ik gemonteerd heb:
Dus ook compleet met de bout zonder puntje erop. Maar dit is het probleem, verder als dit draait hij niet in de distrutiekap: Ik hoop dat iemand me ermee kan helpen!
__________________
'01 Seat Cordoba Cupra 20vt daily '91 mk2 Fire&Ice VR6 project |
#2
|
||||
|
||||
Laat maar, heb het al uitgevonden.. stukje draad tappen in de kap en het past perfect !
__________________
'01 Seat Cordoba Cupra 20vt daily '91 mk2 Fire&Ice VR6 project |
#3
|
||||
|
||||
Is dit zo'n type spanner dat niet meer ontlucht hoeft te worden?
__________________
http://www.vwclubparkstad.nl |
#4
|
||||
|
||||
iig dat type met een vlakke kant tegen de rail, dus zonder puntje. Bedoel je dat? Valt bij mijn weten weinig aan te ontluchten maar we zullen zien. Spanning is nu mooi en zou straks stiller moeten zijn (kunstof tegen metaal ipv metaal op metaal )
__________________
'01 Seat Cordoba Cupra 20vt daily '91 mk2 Fire&Ice VR6 project |