|
||||
|
||||
Daily Jetta 2,
Hallo,
Aangezien mijn golfje naar de sloop gaat, heb ik al een vervanger gekocht. Het is een Jetta 2 1.3 NZ van mei 1991. Gekocht van forumlid ''THW-bulli''. Het plan: *Schroefset zal er al op bij aankoop, alleen de achterkant zat helemaal vast. Die heb ik dus vervangen door die van de golf. *US-Module (Done) *Koplampen smoken/folie (Done) *Achterlampen of compleet rood, of smoke *Ander eindstuk erop lassen *Hella stuur van de golf omzetten *Velgen; Heb een setje OZ Executive waar ik andere randen + boutjes heb besteld via Peter(Sixpack op het forum) van RS-Velgen.nl Er zullen nog wel meer dingen veranderen, maar dit is wat nu in me boven komt. En nu het leukste gedeelte! FOTO'S!!!!! Bij aanschaf(02-05-12): Zelfde dag nog iets omlaag gedraaid en wat folie over de koplampen geplakt. Grondige poetsbeurt + velgen zwart: En zo is hij nu, achter staat hij lager aangezien ik de schroefset heb vervangen. En de wiellijst aan de voorkant zit er weer op. En hier dan een klein voorbeeldje icm de velgen: Mocht iemand nog de plastic delen waar het nummerbord aan vast zit hebben voor aan de achterkant, dan hoor ik het graag! De linkerkant is kapot bij mij. |
|
||||
|
||||
Leuke wagen kerel
Ben benieuwd als je de wielen straks terug hebt!
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje! Ik kan niet wachten tot dat ik mijn wielen klaar heb! De bandjes liggen al klaar! |
|
||||
|
||||
Netjes Erik!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
strakke jetta.
wat voor folie is dat wat je gebruikt hebt voor de koplampen?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb die in Essen gekocht, volgens mij was het bij volkswarenhaus. Maar het zal ook gewoon in NL te koop zijn. Ik heb zelf nog nodig, dus binnenkort maar even kijken waar ze te koop zijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
Laat dan ff wat weten, al zal ik zelf ook zoeken.
|
||||
|
||||
Quote:
Even gegoogled en kwam uit op www.koplampfolie.nl |
|
||||
|
||||
Hey erik
ziet er goed uit. Ben benieuwd als de wielen klaar zijn. Greetz eddy
|
||||
|
||||
Ñou eindelijk weer eens een update!
Heb deze week mijn wielen terug gekregen ! En het resultaat ziet er goed uit! En het eindresultaat± |
|
|||
|
|||
staat em echt heel goed, dikke wagen zo
|
|
||||
|
||||
Staat netjes die wielen ! Nog wel even een andere achterklep plaat scoren
|
||||
|
||||
Wereld van verschil met de velgen eronder. Zeer strakke Jetta
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje! Ben die plaat al een tijdje aan het zoeken maar nog geen enkele gevonden! |
|
||||
|
||||
Welke maten Erik zijn die wielen nu? Erg dik en ja die Peter kan er wat van he, echt top werk van een vakman.
Ik ben benieuwd zondag.
|
|||
|
|||
aah, daar is de rest. superdikke bak!
|
|
|||
|
|||
Gaaf ding !
Wielen zijn top. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ze zijn nu 8 en 8,5 j. Voor en achter 185/45/15. Heb er toch iets langer op moeten wachten dan verwacht! maar met dit resultaat maakt dat niets meer uit! |
|
||||
|
||||
vet ding zo!