|
|||
|
|||
golf 1 '83, ogentrekker! 5000,-
Vanwege omstandigheden moet ik helaas mijn hobby auto in de koop gooien,
dus hierbij bied ik mijn golf 1 uit 83 aan: -1600 cabra motor, heeft n flinke opknapbeurt nodig of nieuw blok lepelen -Grijs/blauw (mercedes 744 en subaru 55A) -BBS Mahle 13" 6j ET33 met continital 175/50 R13 (velgen hebben ook n opknapbeurt nodig) -BBS bumpersetje rondom (franse oettinger 16s) en dikke achterbumper van n cabrio -Recaro (D&W uitvoering) klap/verstelbare kuipstoel met 4 punts grijs/blauwe sparco gordels -Traanplaat voetpanelen, met aan de bijrijderskant n brandblussertje -Chrome rolkooi (sier) -Racestuurtje van luigi -Deurpanelen etc. zelf gemaakt/bekleed met mooie zwarte stof -Vloermat achterin op maat gemaakt door speedfactory -Middenconsole met volt/lucht/olie metertjes -Vrij nieuwe uitlaat -etc.etc.etc. -Vrijwel geen roest. geen deuken, wel hier en daar wat gebruikssporen, dus met n beetje werk een hele hele mooie auto. auto is in 2007/2008 gebouwd voor ongeveer 11.000, en in 2008 getaxeerd voor 8000,- staat helaas al bijna 2 jaar stil (geschorst) in de garage, ik kan t helaas financieel niet meer opbrengen na mn scheiding om m op te knappen en 2 auto's te rijden. staat niet in de weg, dus gaat niet voor te weinig weg!, jullie weten zelf hoeveel tijd, moeite, en geld in zo'n project gaat zitten. |
|
|||
|
|||
Nu vraag ik me af Hoe ie eruit ziet :p fotos missschien? ;d
|
|
|||
|
|||
mee bezig, sleutelen kan ik, internetten niet :p
|