|
||||
|
||||
uitlaat van kever op wbx .
beste vf'ers
sla me dood want men vraag is niet echt luchtgekoeld related maar jullie luchtkoelers heb ik nodig ! ik rij al een tijdje met een 2.1 waterboxer in men bus , aangenaam motortje . enkel de uitlaat . compleet rot , die van men donor ook . en een nieuwe is best prijzig dus mijn vraag is , past er een bepaalde uitlaat van een kever etc. op mijn bus ? daarmee bedoel ik dan dat ik geen vermogenverlies heb ofzo want een 1200 is nu net geen 2100 .. ik weet wel dat er in de luchtgekoelde scene veel mensen met getunde motor rijden maar dat is dan meer custom made uitlaat neem ik aan ? en natuurlijk moest er 1 zijn zal ik wss mijn carosserie moeten aanpassen , dit is geen probleem zolang ik maar niet half de achterkant moet verzagen . ik dacht dat ik ooit wel eens een sportuitlaat gezien heb , dit was 1 met orginele keveruitlaat look voor moest je een wbx in een kever steken , maar vind hem helaas nergens meer terug :s hier nog wat meer info over de motor waar deze voor is ; t3 wbx motor bj 1990 2100 cc injectie 93 pk ( word binnenkort vervangen door gelijkaardig blok maar 87 pk ) moest iemand iets weten ... ps. liefst niet boven de 900 euris ( zoiets kost een complete nieuwe van rvs voor de bus ) grtz jelle
|
||||
|
||||
een kever uitlaat past helaas niet, de WBX is iets breder en de uitlaatflenzen zitten een 1/4 slag anders. met wat laswerk is alles te maken.
Het zou zomaar kunnen dat www.deboxer.nl nog iets gebruikts (wbx) heeft liggen. Suc6, Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
ok bedankt dat weet ik dan ook alweer !
moest er nog iemand die uitlaat tegenkomen voor als je een wbx in een kever monteerd .. vind hem echt nergens meer grtz jelle