![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo leden en andere mensen van het volksforum!
ik ben Stephan, 19 jaar. ik werk in de garage als autohersteller en ben 1ste monteur. vanaf dat ik klein was zat ik al in de auto en ben er niet meer uitgekomen. Ik rij momenteel in een Skoda Pickup 1.9D totaal gerestaureerd. komt uit 1996 dacht ik en is wit van kleur. heb aan een golf 1 gewerkt en deze is daarbij echt super netjes geworden en een heus verzamelobject. de auto komt uit 1977 en is een 4 drs en is blauw van kleur ![]() ![]() en heb hier nog een volkswagen buggy ruska classica staan. komt uit 1967 en is gebouwd op een origineel keverframe. de lak is chromalusion® en zitten zo'n 7 kleuren in. (kameleoneffect) ![]() Verder zoek ik nu een Polo Fox om te restaureren/opknappen. via google ben ik op dit forum gekomen omdat ik naar een polo zocht. ik hoop dat diegene de polo nog heeft staan van the maxx maargoed dit ben ik dus ![]() en nogmaals Hallo! Last edited by VW-Fan : 13-01-2012 at 16:59. |
|
||||
|
||||
![]() Hoi, welkom!
|
|
||||
|
||||
![]() Hallo. Welkom! Paar fototjes zijn niet weg
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
daar ben ik nog niet helemaal achter hoe dat werkt maar dat zel wel goedkomen! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lees dit maar even door: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486
|
|||
|
|||
![]() hallo!
![]()
|
||||
|
||||
![]() hoi
|
||||
|
||||
![]() hallo
![]()
Dirigent van een geföhnd 4 cil. orkest ![]() Golf MKII GTI G60 5drs Oma's Edition One 16V __________________________________________ Golf GTI 8V MKI Waiting for Restauration Volvo V70 classic 2.5T Daily |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dankjewel en ik zal er werk van maken! |
|
||||
|
||||
![]() Welkom, leuk kleurtje op je 1, heb ik ook
![]() |