|
|||
|
|||
Zelf uitlijnen op locatie / in de garage
Is er een methode om een Golf 1 op locatie uit te lijnen? De boel staat er na restauratie schots & scheef onder en zo naar de garage rijden zie ik ook niet zitten (tevens is hij geschorst)
Misschien weet iemand iets? ( of tegen een vergoeding? ) |
|
|||
|
|||
Op een trailer zetten?
|
|||
|
|||
Ja, optie. Moet ik alleen weer huren, en iemand regelen die aanhanger rijbewijs heeft. Misschien is er een manier met touwtjes oid?
|
|
||||
|
||||
Kan met touwtjes. Maar dat komt echt zeer nauw.
Als je 3-4 kilometer moet rijden, dan gewoon doen als je het mij vraagt.. Daar slijt niks van, en tis echt niet zo datje stuur uit je handen slaat.. Alleen geschorst rijden vind ik zelf niet zo'n goed idee.
|
||||
|
||||
Van waar ben je?
|
|||
|
|||
Is een tool voor (met laser en spiegel e.d.). Al meerdere keren Golfjes en vanalles mee uitgelijnd en gaat perfect als je geduld hebt en precies bezig bent. Verdient zich na enkele keren wel terug, maar je kunt evengoed naar een bandenboer rijden...
|
|
|||
|
|||
Zou hem gewoon eerst even op het oog recht zetten, en dan gewoon naar de uitlijner rijden.
Indien geschorst, gewoon een trailer ergens lenen/huren en je pa laten rijden als je zelf geen E hebt