|
|||
|
|||
8Jx18 Kyowa racing(rotiform) BLQ 5x112
Hallo,
Ik bied hier mijn set 18" Kyowa racing velgen aan. dit zijn dezelfde velgen als die van Rotiform enkel zit er een ander logo op. De velgen zijn 8Jx18 5x112 ET45 Silver/machined Polished. Ik heb de wielen nooit gemonteerd omdat ik mat zwart wilde en deze nu ook heb. vraagprijs 750,- ze zijn te bekijken in Bergschenhoek. |
|
||||
|
||||
Ik denk dat ze je wat wijs gemaakt hebben.
Dit zijn namelijk gewoon velgen van het merk Dare en kosten een pak minder nieuw. Als je me niet geloofd dan kijk maar: http://www.online-velgen.nl/velgen/...lver-gepolijst/
|
|||
|
|||
Op zich heb je gelijk.
alleen had ik ze in eerste instantie (ergens anders) besteld maar na betaling en 7 weken rustig gewacht te hebben kreeg ik te horen dat ze deze velgen niet konden leveren!! nu ben ik zelf gaan zoeken en kwam bij een velgen bedrijf uit Denemarken terecht die ze mij heeft geleverd. er staan een hoop aanbieders uit nederland op internet maar niemand heeft ze? maar wel eerlijk van je reactie!! En het is een vraagprijs he!! Last edited by hustler : 21-12-2011 at 22:19. |
|
||||
|
||||
Ow ja dat kan ook natuurlijk.
Kunnen veel aanbieden als ze niet kunnen leveren
|
||||
|
||||
Maar ben het eens met Tombo90:
Het zijn velgen van het merk Dare en dat zijn weer de replica's van de zeer dure rotiform velgen. En het zijn niet dezelfde velgen als de Rotiform's, kwaliteit daarvan is beter en de spaken zijn net iets dikker. Sjaak's Autoservice bied ze nu ook aan. |
|
|||
|
|||
het set is nu ook in het mat zwart te koop!!
dus 2 setjes!! |
|
||||
|
||||
klopt ik heb ze ook nieuw
en heb ze wel op vooraad [ helaas word er veel aangeboden door bedrijven, maar die niets op vooraad hebben. ] mijn velgen zijn niet van het merk dare en zijn 19" 8,5j et 45 €650,- nwe er zal best verschil inzitten repl of real . maar ook €3000,- verschil het is net wat je wilt weer ontopic mvg sjaak
alles komt ooit goed Last edited by Sjaak's Auto Service : 28-12-2011 at 20:32. |
|
|||
|
|||
Quote:
Helemaal mee eens!! en het verhaal repl. of Real zo is het!! en de velgen zien er vaak onder de auto net zo mooi als origineel. |
|
|||
|
|||
Ter info,
Het zwarte set is verkocht!! |