|
||||
|
||||
Spijky
Hoi, hoi
Even voorstellen. Mijn naam is Rob en ben 31 jaar. Woon in Limburg ter hoogte van Venlo Ik ben in het verleden (1998) begonnen met mijn eerste auto, Golf GTI 16V MKII. Deze heb ik uiteindelijk na vele plezierige jaren toch van de hand gedaan Heb nog een USA Golf GTI 8V MKII gereden. Daarna een audi coupé 2.2 GT ´86 (geweldige auto met een prachtige 5cil.) Ook nog een Golf GTI 2.0 8V MKIII (20 Jahre edition) gereden. Momenteel rij ik een Volvo V70 2.5T LPI De vrouw rijd met een Golf 1.8 MKII En mijn moeder rijd al 8j tevreden een Golf GTI 16V MKII En buiten deze historie om heb ik ooit lang geleden. Nog met guldens betaald. een '83 nederlandse Golf GTI MKI aangeschaft. Dat was ergens in het jaar 2000/2001 net voor de wisseling van de euro. En dit oude beestje staat nog steeds in de schuur. Word een beetje gebruikt als opslagruimte. Maar ik hoop er nu eindelijk eens tijd voor vrij te kunnen maken om deze auto te gaan herstellen.
|
||||
|
||||
Welkom!
|
|
||||
|
||||
welkom rob, heb je ook foto's van je mk1 gti.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga binnenkort eens opruimen, de auto en een setje wielen.
|
|||
|
|||
de Golf roept gewoon om klaargemaakt te worden en die RS-sen eronder te knallen.
Oh ja.. en welkom!
|
||||
|
||||
welkom hier op het forum.
je hebt er zeker een mk1 met potentie staan |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat klopt, maar ik heb in al die jaren dat ik hem heb staan nog steeds geen besluit kunnen nemen over de kleur. Rood is wel leuk, maar ik zie er ook zat andere met hele mooie kleuren. Ik kwam dit op mp tegen, bekende van hier? Of weet iemand waar het kleurtje vanaf komt. http://link.marktplaats.nl/505282668
|
||||
|
||||
Welkom Rob, zijn heerlijke wagens die V70's
|